Het is weer zover, mijn moeder is 31 december jarig en ben al weken aan het bedenken wat ik nou kan geven! Misschien kunnen jullie mij helpen met iets leuks te verzinnen?
Er valt een hele hoop af: - geen sieraden - geen boeken, heeft een e-reader met 7000 boeken - geen cadeaubon - geen etentje of high tea - geen rituals (geeft mijn zus al) misschien wel meer maar kom daar even niet op!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!! Budget +- 30,-
Ik kwam deze laatst tegen in een ander cadeau topic. Heb m opgeslagen om ooit m'n moeder cadeau te doen omdat ik het een giga leuk idee vind.
Is wel een boek, maar meer in de vorm van een dagboek/herinneringenboek, je vult hem zelf in met teksten en foto's. Lijkt me heel leuk om dat van mijn moeder te hebben
Gekopieerd van de site: Met Mam, vertel eens geef je je moeder een heel persoonlijk cadeau. Door de boeiende, leuke en onverwachte vragen in het boek in te vullen ontstaat er een uniek en persoonlijk boek. Nadat je moeder het boek heeft ingevuld geeft ze het weer terug aan jou. Zo is er altijd een blijvende herinnering.