Ik zit een klein beetje in dubio over het volgende;
Woensdagmiddag stond ik onder de douche toen ik plotseling 2 keer een hele felle steek links in mijn onderbuik kreeg, tussen mijn heupbot en lies in. De pijn trok ook echt de lies in. Het was een combi van een steek/kramp. De pijn was zo fel dat ik spontaan in elkaar kromp. Daarna bleef ik een wat gevoelige buik houden met wat krampjes die op menstruatiepijn lijken.
Later op de dag had ik het er met ik met mijn moeder en zusje over en mij zusje herkende het als zijnde ovulatiepijn bij haar zelf. Toen google erop los gelaten (niet doen, I know.. Maar kon het niet laten) en zie het inderdaad veelvuldig langskomen. Als ik felle steek onderbuik in typ op google zijn de meeste hits ook zwangerschap gerelateerd. Echter ik slik zeer trouw de pil en heb ik daarnaast PCOS. Een eisprong lijkt mij dus enorm sterk.
Ik wil er eigenlijk niet teveel achter zoeken en twijfel dan ook om naar de dokter te gaan. Dit heeft er meer mee te maken dat ik eerder dit jaar een cyste achter mijn baarmoeder heb gehad met bij behorende nare klachten en twijfel of ik het even moet aankijken.
Mijn vraag is eigenlijk of mensen dit herkennen?