Om maar meteen van wal te steken: ik loop nu zo'n 7 jaar lang rond met klachten waar de oorzaak nog niet gevonden van is.
Met name de laatste 3 jaar zijn ze enorm verergerd.
Momenteel lig ik wakker van licht pijnlijke druk in mijn polsen.
De pijn neemt toe op het moment dat ik bijna in slaap val waardoor ik weer wakker word.
Ook heb ik met regelmaat overdag een drukkend, pijnlijk gevoel in mijn polsen, op dat moment doe ik het liefst niks met mijn handen en doet het ook zeer om een horloge te dragen.
Mijn enkels doen 9 van de 10 x pijn na mijn werk.
Ik ben nu onder behandeling bij een fijne fysiotherapeut voor twee slijmbeursontstekingen in mijn beide heupen, hoelang ik hier al mee rond loop is de vraag.
Ik heb al zo'n 3 jaar een pijnlijke peesplaat aan de zijkant van mijn benen en pijn in mijn billen. Een continu zeurende pijn.
Het lijkt dan wel alsof er allemaal knobbels aan de zijkant van mijn bovenbeen zitten die al pijnlijk zijn als ik tegen een kussen zit. Die klachten worden nu aan de slijmbeursontstekingen geweten.
De pijnklachten in de billen aan het M. Periformis syndroom.
Lopen wordt lastig en het is net alsof mijn lichaam stijf is van mijn heupen tot aan mijn knieën.
Zitten of liggen is geen probleem maar de zeurende pijn blijft wel aanwezig.
Ik heb geen acute fase van pijn gehad mbt de slijmbeursontstekingen, kan prima op mijn zij liggen en heb geen ontstekingswaarden.
Ook loop ik bij de reumatoloog.
Ik heb vorig jaar September om een verwijzing gevraagd bij mijn huisarts omdat ik het vermoeden had dat ik fibromyalgie zou gebben.
Zij wil me deze diagnose (nog) niet geven. Voornamelijk omdat ik niet aan alle triggerpoints voldoe.
Ik heb het vermoeden dat ik door deze klachten ook een zeer laag energielevel heb.
Ik werk onregelmatig dus slaap niet iedere nacht evenveel. Met mijn vrije dagen kom ik echter gemiddeld aan zo'n 10 uur per nacht.
Afgelopen woensdag was mijn vrije dag.
Wil dan graag het een en ander doen maar heb dan zo'n vermoeidheidsaanval dat ik de halve dag slaap. Ik werd om 10.30 uur wakker en ben zo'n anderhalf uur wakker geweest waarop ik tot 15.00 uur weer in slaap ben gevallen op de bank. Vervolgens doe ik het een en ander maar blijf ik extreem moe dus voer naar mijn zin weer te weinig uit op mijn vrije dag.
Ik wordt nooit uitgerust wakker, slaap enorm vast, ben erg beweeglijk en droom met regelmaat.
De laatste tijd wel wat stress ervaren maar de klachten worden niet minder na rust of een stressvrije periode.
Ik heb inmiddels 3 fysiotherapeuten bezocht, een reumatoloog en een Chiropractor. Allen beweren ze dat ze denken te weten wat ik heb, maar ondertussen blijf ik met mijn klachten rondlopen.
Ik heb het idee dat de shockwave behandelingen van de fysio werken. De pijn bij het lopen lijkt beduidend minder te zijn.
De reumatoloog vermoed dat ik zwakke pezen heb (afgelopen jaar ook last gehad van een ganglion)
Tegen de pijn neem ik regelmatig zaldiar en dit bevorderd mijn slaap ook niet. Ik word hier namelijk klaarwakker van.
Momenteel slik ik 300 Mg magnesium tegen gespannen spieren (spierspannigshoofdpijn vanuit mijn schouders) met goed resultaat en vit. D3.
Ik ben 24 en ben een beetje ten einde raad. Ik zit in de bloei van mijn leven en heb het idee alsof ik net zo krakkemikkig ben als de ouderen van mijn werk (ik wer 24u per week in de ouderenzorg)
Sorry voor het lange verhaal, misschien dat er bepaalde klachten los van elkaar staan maar heb zo uitgebreid mogelijk de situatie proberen uit te leggen en hoop dat er iemand van de bokkers onder ons enig idee heeft in welke hoek ik nog zou kunnen zoeken