Ik ben bijna zeker van mezelf dat hier zeker lotgenoten zitten met knie blessures en het leed daarvan.
Ik maak dit topic aan om de tijd wat te verdrijven aangezien ik helemaal niks mag met mijn knie op het moment. En er zullen vast en zeker wel meerdere bokkers met mij zijn die ook niks mogen op het moment.
Praat hier over je blessure, hoe heb je hem opgelopen en wat voor behandeling heb je op het moment en wanneer zou je er vanaf kunnen zijn.
Ik heb mijn blessure op stage opgelopen door een paard wat mij in een dode hoek dreef en omhoog kwam, bij het neerkomen schampte hij vol mijn knie (gelukkig uit een reflex mijn knie naar buiten gedraaid). Hij werd gelijk dik en ben die dag erna toch maar naar de huisarts gegaan. Die vertelde mij dat het 'niks' was en dat het na 2 weken over moest zijn.
Een week later zat ik bij mijn eigen huisarts omdat de pijn veel erger geworden was. Ze vond het al heel wat dat ik 1 dag later al bij de huisarts was en zodoende zag ze toch wel de ernst van de zaak (iets met met alles te lang wachten

Ik kreeg de doorverwijzing naar de fysio om een echo te laten maken. Deze is een week later gemaakt en hieruit bleek dat er gelukkig niks kapot was maar wel een groot deel beschadigd en veel bloed tussen/op/onder mijn pezen en spieren en doordat het op een rot plek zit duurt t wel lang voor het weg is.
We zijn nu bijna 3 weken verder en gister mijn 2de behandeling gehad bij de fysio. Ben er nu op het moment goed ziek van de pijn. Maar dat is normaal volgens mijn fysio...
Ik mag nu rustig aan waggelen (lees zo min mogelijk) en rek/strek oefening doen op mijn rug om zo mijn spieren weer sterker te maken. Deze zijn in de 3 weken zoveel minder geworden, en eigenlijk te veel weggevallen en dat laat toch de ernst zien van de klap die mijn knie gehad heeft.
medio februari/maart zou ik alles weer kunnen maar voorlopig val ik de fysio veel lastig en zit ik met pootje omhoog

Zijn er bokkers die op het moment niks kunnen/mogen met een knie blessure of hebben er 1 gehad. Meld je hier!