XL-->S Medical koolhydraat remmer

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ikkebenhier

XL-->S Medical koolhydraat remmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 21:27

Wie is bekend met de producten van XL->S Medical?
Ik eet heel veel brood, en ben de laatste tijd enkele kilo's bij gekomen (vooral rond mijn buik).
Ik doe mijn best om minder brood en pasta te eten, maar ik kan het mij vaak niet laten.
En ik eet nog steeds veel te veel koolhydraten.
Ik ben niet dik of mollig, ik beweeg veel (actieve job, paardrijden, de hele dag fysiek bezig), ik eet niet super gezond maar ook niet super ongezond (een beetje tussenin).
Ik drink ook te weinig, maar daar ben ik aan aan het werken.

Ik zou die bijgekomen kilo's er graag terug af hebben, maar weet niet goed hoe. Nog meer beweging is niet echt haalbaar. En echt diëten zie ik ook niet zitten aangezien ik niet heel ongezond eet.

Dus ik dacht misschien de koolhydraat remmer van XL-->S medical te gebruiken. Maar ik ben tegen dieetpillen en van die dingen.

Wie heeft hier ervaring mee?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:32

Geen ervaring maar stel het zou werken, dan zul je wanneer je stopt weer aankomen.

Je moet je voedingspatroon aanpassen, zolang dat niet gebeurd zal het geen zin hebben. :n

Je zegt dat je niet heel ongezond eet naar het zal toch ergens vandaan komen toch? ;)

ikkebenhier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 21:35

_Daniella schreef:
Geen ervaring maar stel het zou werken, dan zul je wanneer je stopt weer aankomen.

Je moet je voedingspatroon aanpassen, zolang dat niet gebeurd zal het geen zin hebben. :n

Je zegt dat je niet heel ongezond eet naar het zal toch ergens vandaan komen toch? ;)

Daar ben ik het mee eens...
Maar ik ben een echte brood eter (en pasta mmmmm :p )
Ik weet niet goed hoe ik mijn eetpatroon kan veranderen.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:42

Dan zou je je hele leven aan dat dure spul willen gaan? :+

Als je bent afgevallen en je gaat hetzelfde eten als nu komt het er toch direct weer aan?

Als je alleen brood eet en pasta wat 'verkeerd' is zou het toch niet zo erg moeten zijn.

Hoeveel brood eet je dan en wat voor brood met wat voor beleg?

En maak je zelf pastasaus? En welke soort pasta?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:45

Niet banketstaaf bedoeld, maar je wilt dit middel dus gebruiken zodat je gewoon door kunt gaan met de lusten(veel koolhydraten eten en weinig drinken) zonder daarvan last te hebben van de lasten (aankomen)?

Als je 'koolhydraten' uit die zin zou vervangen door 'veel snoep, chocolade en fastfood', dan voel je denk ik meteen waar de schoen wringt. Ik zou eerder vragen aan de mensen om je heen om je te helpen bij je koolhydraatverslaving en de waarschijnlijk bijbehorende koolhydraat-koopwoede in te dammen, of met een dietiste gaan praten over gezonde alternatieven - of natuurlijk allebei!

Daar heb je op de korte en lange termijn meer aan dan je geest voor de gek houden met een pilletje dat doet alsof je lichaam gezond blijft terwijl je er ongezonde soorten&hoeveelheden voedsel in stopt.

Janneke2

Re: XL-->S Medical koolhydraat remmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:46

...enne: ik eet koolhydraat arm, maar jij hebt een actieve job, dan heb je simpelweg koolhydraten nodig, punt.

Wel kun je "de regels" toepassen: eet vooral 's morgens KH, liefst uit smakelijk volkorenbrood.
Schaf het idee af, dat tussendoortjes gezond. zouden zijn, dan train. je je alvleesklier. om niet de hele tijd om extra eten te vragen.
En eet eiwitrijke dingen die lekker zijn. Falaffelbolletjes, linzensoep, amandelen of evt een eitje.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:48

Als je niet weet waar te starten heb je meer aan een dietist dan aan pillen :)

ikkebenhier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 20:56

_Daniella schreef:
Dan zou je je hele leven aan dat dure spul willen gaan? :+

Als je bent afgevallen en je gaat hetzelfde eten als nu komt het er toch direct weer aan?

Als je alleen brood eet en pasta wat 'verkeerd' is zou het toch niet zo erg moeten zijn.

Hoeveel brood eet je dan en wat voor brood met wat voor beleg?

En maak je zelf pastasaus? En welke soort pasta?

Ik eet s morgens 3 boterhammen (meestal wit): 1 met kip of kaas en minstens 2 met choco.
Ik eet s middags een broodje (beleg idem: 1 met choco, 3 met ander beleg als kaas, salami, ...)
s avonds eet ik.... brood... met ongeveer hetzelfde beleg.

Ik weet het, ik eet eigenlijk altijd brood... Pasta eet ik niet zo heel veel, daar kan ik beter afblijven.
Als ik pasta eet, neem ik volkorenpasta.
Maar brood is meestal wit, omdat de rest hier thuis ook wit brood wil.
Af en toe is het eens bruin of volkoren, maar meestal gewoon wit

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:04

ik heb niet de koolhydraadremmers gebruikt maar de eetlust remmer.... of het werkt qua produckt.... nee. Mij heeft het wel geholpen in de zin van ik neem er 2per dag 1 morgens 1 middags. aanbevolen hoeveelheid was 3x 2maal daags. als ik er een nam was ik meer bewust van wat ik ging eten dus voor mij zat het tussen de oren maar had wel effect. 20 kilo kwijt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:08

ikkebenhier schreef:
Ik eet s morgens 3 boterhammen (meestal wit): 1 met kip of kaas en minstens 2 met choco.
Ik eet s middags een broodje (beleg idem: 1 met choco, 3 met ander beleg als kaas, salami, ...)
s avonds eet ik.... brood... met ongeveer hetzelfde beleg.

Ik weet het, ik eet eigenlijk altijd brood... Pasta eet ik niet zo heel veel, daar kan ik beter afblijven.
Als ik pasta eet, neem ik volkorenpasta.
Maar brood is meestal wit, omdat de rest hier thuis ook wit brood wil.
Af en toe is het eens bruin of volkoren, maar meestal gewoon wit

Ik reageer niet vaak in dit soort topics, maar eerlijk gezegd schrik ik hier best wel van. Alleen maar wit brood in vrij grote hoeveelheden met niet altijd gezond beleg. Dan vind ik het eigenlijk niet zo gek dat je aangekomen bent. Ik denk dat je het beste kan beginnen met minderen van brood en gewoon 's avonds een normale maaltijd eten. Is er een reden dat je alleen maar brood eet?

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:11

XL>S medical is een placebo. volgens meerdere artikelen is het theoretisch een goed product maar in de praktijk werkt het niet. daarom is het ook zo duur en daarom word het ook niet vergoed (met het oog op de obesitas epidemie). Dus mijn advies; begin er niet aan maar kijk naar je eetpatroon en ga gerichter bewegen als je wil afvallen.

blackpromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:13

Dit is idd heel veel brood. Ben je bewust dat 1 broodje gelijk staat aan 2 boterhammen. Verder zou ik echt over gaan naar bruin of volkoren. Dan ga je vanzelf minder boterhammen nemen. En je zoet beleg natuurlijk minderen.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 22:04

....en meer groenten, fruit en (plantaardig) eiwit.