Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eloya schreef:Ja hier ook vaak hoofdpijn, ik vermoed dat het komt dat ik voor school ontzettend veel achter de laptop moet werken of naar schermen kijken. Ogen zijn laatst nog opgemeten en goed. Ik heb pijn achter mijn voorhoofd en boven mijn ogen, paracetamol helpt de ene keer wel andere keer niet. soms ook misselijk erdoor.
xNathaliee schreef:Die monnikkapsspier, kan die ook overbelast raken doordat ik vaak een zware tas op die kant draag? Ik draag mijn schooltas altijd rechts (ik slaap ook op rechts).
xNathaliee schreef:Ik hou er ook niet van om pijnstillers te slikken. Want ben bang dat ik er straks imuum voor wordt. Echter is de pijn zo ondragelijk soms dat ik niks anders kan. Wat mij ook opvalt is dat ik altijd een soort van troostvoedsel eet (veel koolhydraten en vette bende) en dat vind mijn figuur ook niet fijn..
Pfff heftig Sandra! Het is ook zo lastig bij hoofdpijn om de oorzaak ervan te vinden. Fijn dat je iets hebt gevonden wat helpt maar inderdaad als het elke dag nodig is tja dan is het niet goed natuurlijk.
xNathaliee schreef:Ik hou er ook niet van om pijnstillers te slikken. Want ben bang dat ik er straks imuum voor wordt. Echter is de pijn zo ondragelijk soms dat ik niks anders kan. Wat mij ook opvalt is dat ik altijd een soort van troostvoedsel eet (veel koolhydraten en vette bende) en dat vind mijn figuur ook niet fijn...