Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yaralisa schreef:Poeh TS, dat is pittig zeg!
Vervelend dat je dit nu precies in je zwangerschap hebt.
Vaak hoor je wel bij zwangere vrouwen dat het herstel langer duurt omdat het met medicatie allemaal net wat lastiger gaat.
Zorg wel dat je contact houdt met je huisarts, want het is niet iets wat je moet verwaarlozen.
Heb je ook veel slijmen? Pas dan ook op met (zoete) zuivelproducten want daar krijg je juist nog meer slijm van.
Verder kan ik niet heel veel aanraden maar wil je wel veel beterschap wensen!
Cynn schreef:2 weken is nog niet heel lang voor een longontsteking. Om daar helemaal van te herstellen kan je rustig 6 tot 8 weken voor uittrekken.. balen dat je inderdaad met zwangerschap met medicatie zit.![]()
Bij mij dachten ze laatst ook aan een longontsteking, bleek niet zo te zijn maar ook ik heb de longen uit mijn lijf gehoest met kokhalzen (en nog steeds hoest ik) en de gekneusde ribben en gescheurde borstspier klinken mij allemaal bekend in de oren. Nu ook nog steeds goed last van zelfs. Loop er al zo'n 7 weken mee.
Behalve rust nemen, stomen en veel kamille thee/druppels zou ik niet goed weten wat je meer kan doen. Inderdaad echt contact houden met je huisarts.
marjonrebel schreef:Cynn schreef:2 weken is nog niet heel lang voor een longontsteking. Om daar helemaal van te herstellen kan je rustig 6 tot 8 weken voor uittrekken.. balen dat je inderdaad met zwangerschap met medicatie zit.![]()
Bij mij dachten ze laatst ook aan een longontsteking, bleek niet zo te zijn maar ook ik heb de longen uit mijn lijf gehoest met kokhalzen (en nog steeds hoest ik) en de gekneusde ribben en gescheurde borstspier klinken mij allemaal bekend in de oren. Nu ook nog steeds goed last van zelfs. Loop er al zo'n 7 weken mee.
Behalve rust nemen, stomen en veel kamille thee/druppels zou ik niet goed weten wat je meer kan doen. Inderdaad echt contact houden met je huisarts.
Maar wat had jij dan uiteindelijk als het geen longonsteking was?
stomen en kamille thee ga ik gelijk eens proberen