Bedankt iedereen voor de tips hier en via pb
! Waardeer ik zeer!
LaraLise schreef:Ik kan je geen tips geven concreet voor je huid want daar heb ik zelf geen last van. Maar het gebruik van probiotica (al tijdens de kuur) verminderen de klachten die ik wel altijd had van antibiotica aanzienlijk.
Dan ga ik van de week toch maar probiotica halen, maar daar zijn vast weer veel verschillende soorten van.. welke had jij?
studiemiep schreef:welke AB krijg je eigenlijk?
(en waarom je 3de kuur? ....van dezelfde antibiotica?) en waar heb je dan een infectie en hebben ze vd veroorzaker een antibiogram gemaakt? )
Ik heb nu 5 dagen azitromycine, eerste kuur was amoxicilline 5 dagen en daarna had ik claritromycine voor 7 dagen.
En een antibiogram? Geen idee wat dat is.. ben alleen al meerdere keren naar de huisarts geweest, 2x voor meerdere dingen bloed wezen prikken, röntgenfoto's gemaakt en naar de KNO arts geweest. Ik heb veel verschillende klachten en ze dachten aan een longontsteking vanwege het hoesten tot spugen aan toe, benauwd en pijn op de borst (naast de keelinfectie die niet weg wil), maar ik heb geen longontsteking. Daarnaast vermoeid, hoofdpijn en ook onder de ogen, snotverkouden en koorts die iedere keer weer terugkomt. En mijn ontstekingswaarde zijn 'veel te hoog' (niet naar de waardes gevraagd verder eigenlijk..)
maaikemuis schreef:Ik heb nu babyolie van Natusan. Ik heb het probleem voornamelijk op mijn benen en als ik ze in de avond na het douchen insmeer blijven ze redelijk goed gehydrateerd. En wat ook belangrijk is, niet iedere dag met zeep wassen. Liefst zelfs niet dagelijks douchen, maar daar voel ik me nooit zo prettig bij (tenzij ik geen mensen ontmoet en niet gesport heb).
Die ga ik ook proberen!