Zoals de titel al zegt. Ik zie het allemaal niet meer dus vraag de hulp van de gokkers.
Ik ben opzoek naar een sporthorloge en heb nu vele gezien en weet gewoon niet welke ik moet kiezen. De één heeft dit de ander heeft dat. Bij de ene ontbreekt een functie, bij de ander mis ik de hartslag, dan de gps... Help!!!!
Mijn wensen. * hartslag functie * calorieën teller/verbranden * stappenteller * gps tracker * functie om de informatie over te zetten op een app * voor hardlopen, fietsen/wielrennen , sportschool.
Ik kwam uiteindelijk uit op de Tomtom (stark?) Alleen kan ik niet vinden hoe en of deze op een app aangesloten kan.
Mijn vraag, wat of welk horloge hebben jullie en zijn jullie hier blij mee.
Ow, handig om te weten ommenabij de 200,- is mijn budget.
Hier ook de Polar M400 is echt heel erg fijn. Zoals gezegd kan je al je gegevens in de polar flow site downloaden. Daarin zie je een overzicht wanneer je hebt getraind en wat, en kan je per training analyseren. Maar er is ook een app voor je telefoon.
De gps is erg leuk en precies. Je ziet op de site na het downloaden precies de route op de kaart terug die je hebt gelopen. Ook kan je daarin analyseren, hoe hard je er ging, met welke hardslag. Je ziet er bv precies op terug als je even moest wachten om de weg over te steken
Kort geleden heb ik een lezing gevolgd bij de KNHS over trainen van paarden. Daarbij werd uitgelegd dat je door middel van een hartslagmeter voor het paard veel informatie kreeg over de zwaarte van de training voor het paard en hoe dat werkte. Inmiddels heb ik voor ongeveer eur 70,- een aanvulling gekocht zodat ik de hartslagmeter met alle functies zoals gps nu ook bij mijn paarden kan gebruiken. Dat is wel heel erg gaaf. En daarin is Polar tot nu toe nog de enige schijnt.
newt
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-15 15:49
De polar heb ik ook gezien inderdaad en al 10x de specificaties gelezen. Maar zou graag een interne hartslagmeter willen. En niet een extra band. Dat maakt dat ik verder zocht naar de TomTom. Die heeft wel een interne. Maar de ene TomTom heeft een accu duur van 8u wat voor mij veel te kort is. De andere heeft een accuduur van een week.
Maar werkt de polar ook op app? Of een link met runkeeper?.
En ik lees ook veel gedonder met de usb poort van het horloge. Dat deze snel kappot is. Ook moet deze dagelijks gereinigd worden?
Je hebt een polar flow app waar je al je gegevens in kan bekijken. Daarnaast kan je je trainingen opslaan op je computer en dan uploaden naar bijvoorbeeld Strava (wat ik altijd doe) Werkt perfect.
Er zijn nieuwe M400 die niet zo'n klepje hebben voor de usb poort en daar is geen gedonderd mee(mijn vriend heeft die) mijne zit wel een klepje voor maar tot nu toe nog geen last van gehad. En anders is dat gratis te repareren en om te zetten naar een usb poort zonder klepje(via de garantie, dit heeft m'n vriend ook gedaan)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Noeps
Geplaatst: 07-12-15 21:49
Inderdaad de polar m400
Met hartslagmeter. Erg fijn. Ook zonder hartslagmeter registreert hij trouwens je activiteit en stappen! Volgens mij dan aan de hand van bewegingen?
Daarnaast vraag ik me af hoe zinvol het is om de hele dag je hartslag te willen meten. Ik gebruik de band alleen met sporten zodat ik gericht in een zone kan trainen.