Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Snow_White schreef:Ik heb op dit moment geen fysio. Dit begint pas nadat ik de operatie gehad heb in april.
Ik heb wel wat oefeningen mee gekregen, maar die houden mijn conditie niet op peil. Dat zijn gewoon wat krachtoefeningen voor de hipflexers en de spieren rondom de knie.
kleinvosje schreef:_Snow_White schreef:Ik heb op dit moment geen fysio. Dit begint pas nadat ik de operatie gehad heb in april.
Ik heb wel wat oefeningen mee gekregen, maar die houden mijn conditie niet op peil. Dat zijn gewoon wat krachtoefeningen voor de hipflexers en de spieren rondom de knie.
Je kan zonder verwijzing terecht bij een fysiotherapeut, dus ik zou toch eens bellen en langsgaan.
Janine1990 schreef:Aankomen en conditie behouden is natuurlijk niet echt iets dat per se samenop gaat...
Maar als het gaat om aankomen, dan zou ik als ik jou was toch gewoon kritisch letten op wat je eet. Tegen echt een ongezonde leefstijl valt niet op te sporten. Maar je kan prima normaal en lekker eten, zonder aan te komen. Daar hoort een pizza op z'n tijd of een bak Ben en Jerry's ook bij. Zolang je het maar niet elke dag doet.