Challenge lipstick

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Challenge lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 11:03

Vanuit het makeup topic kwam het idee om een lipstick challange te doen. Voor 30 dagen dragen we elke dag een andere lipstick zodat we alles gaan gebruiken.

Regels:
- 30 dagen elke keer een andere lipstick dragen (lipgloss telt ook als je geen 30 lipsticks hebt)
- Elke dag een foto in t topic plaatsen van het resultaat

Einddatum is 11 januari, zo heb je vanaf morgen 10 lipstick vrije dagen. Deze gebruik je op makeuploze dagen dus niet om een lipstick dubbel te dragen.

Anoniem

Re: Challenge lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:06

Leuk, ik ga mee doen :D
Alleen kan ik pas over een paar dagen beginnen ivm een kleine koorstlip.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:06

Zijn er echt mensen met 30! lipsticks?! Ik heb er vier en dat vind ik al veel...:=

Ik hou hier op kantoor wel 's lippenstiftdagen, maar ook die slaan niet echt aan nog :')

Ik denk dat de challenge haalbaarder wordt door mensen die nooit lippenstift dragen uit te dagen één lipstickje te kopen en die op te doen. En dan een foto hier te posten.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:09

Ja ik doe mee! :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:09

Ik doe mee! Leuk.

Rije: de challange is juist om eens al je lipsticks te pakken die je normaal laat liggen. De challange die jij aangeeft is weer een heel ander soort challange.

en edit: morgen heb ik een dagje vrij, dus kan ik de meest gekke lipsticks pakken :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:10

Ik ga sowieso volgen, evt. ook een keertje posten alhoewel ik betwijfel of ik de 30 dagen challenge vol maak. Gezien de make-up lade kom ik een heel eind denk ik, alleen qua tijd wat minder ;)

Maar ook als iemand de challenge niet haalt en af en toe toch eens post hierzo, denk ik dat het al kans van slagen heeft een topic heeft zoals deze :) Afgewisseld met een aantal fanatieke diehards die wel trouw deze challenge oppakken :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:18

Ik doe ook mee :D Mag ik met die van 1 december beginnen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:19

Rije: ik denk dat ik zelfs wel een stuk of 50 lipsticks, glosses, etc. heb ;)

Van mij wel Djilna!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:23

Ik zou misschien net aan 30 komen, inclusief lipgloss, maar dat heb ik eigenlijk een hekel aan, dus dat wordt nog wat :P moet er toch maar aan geloven.

Oh en meestal ben ik doordeweeks te lui om mijn oogmakeup te doen, dus gaat er alleen een beetje mascara op. Vinden jullie het wel staan als je wel lipstick draagt, maar verder geen oogmakeup? Basis makeup, dus foundation e.d., draag ik wel.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:24

Wow, dat zou ik echt nooit doen :') Ik ben dol op lipstick, vind het echt mooi, maar het blijft áltijd aan mijn glas drinken of eten zitten :\ Dan zit het tegen het eind van de middag helemaal lelijk/ half eraf haha.

Heb zelf sowieso niet zo veel lipsticks :P

Ben wel benieuwd hoe de anderen het ervaren, en foto's.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:26

Rena, ik heb soms ook alleen lipstick op (of alleen mascara). Tja dan is het een wat minder perfect face, maar wat maakt het uit :D Ik draag net zo makkelijk wel als geen makeup dus ik doe gewoon mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:29

Ik heb al 24 Mac lipsticks alleen en dan de rest nog...
:=

Ik draag heel vaak alleen mascara met een knallende lipstick.
Lijkt het toch alsof je heel erg je best hebt gedaan, met minimale inspanning :')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:31

DnT, zoveel MAC, wow. Ik heb maar 1 MAC lipstick, de rest is allemaal van goedkoper kaliber, met een paar uitzonderingen. Ik kwam laatst trouwens een hele mooi van MAC tegen, Studded Kiss, heb je die toevallig ook?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:33

Tja, door het andere topic zijn we soort van MAC verslaafd := Ik heb er inmiddels 30 (en dan de rest..) :o :))
Maar heb ook Hema, Essence, enz. Vandaag Essence Wear Berries op :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:34

Ik wou dat ik kon meedoen. Mijn lipstick verslaving is pas een maandje bezig dus ik heb er nu rond de 10... Daar red ik het helaas niet mee. Ik ga dit wel volgen als dat mag. Voor als ik een leuk kleurtje voorbij zie komen :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:35

Ik doe mee! 30 ga ik niet halen, maar kom een heel eind :)

Anoniem

Studded Kiss heb ik toevallig niet, heb hem laten liggen omdat ik al heel veel van dat soort tinten heb.

Rena100

Ik heb helaas hier in de buurt geen MAC counter. En ik wil geen lipstick kopen van die prijzen zonder het eerst te proberen. Dus ja, MAC gaat langzaam bij mij.

Een lipstick van een paar euro koop je nog wel een keer, als het dan net niet wat is, jammer dan. Maar 20 euro uitgeven en dan bedenken dat het toch niet was, vind ik een beetje jammer.

Argai: doe je toch gewoon voor de 10 dagen mee?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:37

Zoals al gezegd, ik doe ook mee! Toch jammer dat ik net een zooi goedkope lipsticks heb weggegooid. Dus nu blijft het bij mijn beperkte stash. Maar pak ik wel weer eens alles. Heb er stuk of 15 denk ik. Dus ga die gewoon allemaal keer op doen.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:39

Welke lipstick vinden jullie trouwens dat echt goed blijft zitten? Ik heb zelf zojuist een rode van NYC gekocht, zou mat zijn en 24h blijven zitten.. Nou niet dus. Hij is nogal glanzend en is er na 1 keer eten al af :')

Hoor wel veel over mac ja.. zijn die beter?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:40

Bij MAC verschilt het ook wel, de cremesheen blijven minder goed zitten dan de retro matte bijvoorbeeld. Maar dat hou je bij elk merk, ene soort blijft beter zitten dan andere.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:48

Die matte en retro matte blijven zitten als een huis, die zitten de dag er na er bij mij nog steeds op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:50

Ik vind de MAC Retro Matte lipsticks het allerbeste zitten.
Daar kun je rustig mee eten en drinken zonder dat ze verdwijnen.
Ze vervagen wel een beetje gedurende de dag, maar er blijft een mooie, egale stain over op je lippen.

De matte lipsticks van MAC blijven ook lang zitten, maar moet je vaak na een grote (of erg vette) maaltijd wel even bijwerken.

Retro matte en matte lipsticks zijn wel wat uitdrogender voor je lippen, dat moet je kunnen hebben.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:52

Retro matte vind ik de minst fijne. Al merk ik binnen de Retro matte ook verschil. Maar Steady Going (die sowieso te licht is voor mij, mijn 1e MAC lipstick :') ) is heel lastig aan te brengen. Daar moet je echt een primer of balsem onder hebben.

Net als bij de Matte Ruby Woo meer als een retro matte voelt := Die is zo droog!
Dus de ene (retro) matte is de andere niet..

Zelf draag ik graag de Satin en Cremesheen en ook sommige matte.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 02-12-15 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:55

Ik meld me :D gelukkig 10 vrije dagen want ik loop op zondag en woensdag graag zonder make-up :')