Hormoonhuishouding op de hobbel.....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandorra

Hormoonhuishouding op de hobbel.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 10:52

Hallo....

Ik ben de afgelopen weken niet lekker..... Veel dorst veel plassen s'nachts ervan wakker worden. Veel zweten overdag en s'nachts. Daarna niet meer kunnen slapen.....Ook af en toe veel buikklachten komt en gaat ( kan vlak na het eten zijn of ineens overdag.....vanmorgen werd ik beroerd wakker) .....Stoelgang die ook telkens veranderd.......Vermoeid zijn ook al heb ik s'nachts lekker geslapen. Dan nog kan het zijn dat ik s'avonds in slaap val en 2 uur slaap.

Doordat mijn vader diabetes type 2 heeft gingen bij mij belletjes rinkelen..... Dorst veel plassen niet lekker voelen..... Was een suiker prikmiddag bij de apotheek 2 weken geleden. Heen geweest.. 9.30 nuchter suiker van 6.7 ( was aan de hoge kant) Afspraak gemaakt voor een week later..... Maandag nuchter 9.30 suiker van 7.0 ook weer te hoog. Maandag huisarts gebeld en kon s'middags terecht..... Moest gisteren bloed laten prikken om e. A uit te sluiten.... Leverwaarden altvleeskier Hb ontstekingswaarden heeft ze nagekeken ( april dit jaar galblaasverwijdering gehad)
Dat kan je een complicatie met de altvleesklier krijgen. Wat dus weer de te hoge suikerwater veroorzaakt.

Gisterenmiddag uitslag.....
Hb wat aan de hoge kant 10.0
Glucose 6.0 iets aan de hoge kant (weer nuchter)
Rest van de waardes geen afwijkingen geen diabetes. Geen ontstekingen.

Wel veroorzaakt iets in mijn lichaam dat ik zoveel klachten heb ben door de huisarts doorgestuurd naar de internist.....Om alles goed na te laten kijken....

Zijn er bokkers die dit herkennen.....

Tips en of adviezen hebben......
Het zweten is 1 van de dingen wat ik vreselijk vindt. Maar is een reactie van het lichaam om toch te proberen de te hoge suiker gehaltes te verwijderen.....
De huisarts adviseerde door te gaan met hoe ik nu doe en toe te geven aan de dorst anders konden er andere klachten ontstaan.

Anoniem

Re: Hormoonhuishouding op de hobbel.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:30

Kan zijn dat je wel in de beginfase van type 2 zit. Dat verloop kan heel geleidelijk gaan.
Misschien ook eens kijken of je een curve kan laten prikken?
Verder zou ik eventueel wat verminderen in suikerinname en kijken hoe je je dan voelt.
Genoeg drinken...
En verder toch even de internist afwachten denk ik.