Wat een ellende zeg ik lig de hele nacht al wakker door vreselijke jeuk op mijn hoofdhuid. Ik heb een paar dagen terug een hairweave laten zetten. Alles ging prima tot vannacht.
Elke keer wanneer ik mijn hoofd op het kussen laat zakken begint de vreselijke jeuk (zo'n jeuk die je ook hebt als je verbrand bent). Daarna ben ik ook nog eens vreselijk slecht te pas (misselijk etc) en wil ik dus heel graag slapen.
Ik heb al 2 paracetamol geslikt, of is dat kansloos tegen de jeuk? Wie o wie kan mij in slaap helpen?
Iemand die weet of ik hier iets voor kan halen bij de apotheek? Heb vannacht geen oog dicht gedaan en ben nu nog zieker. Dus wil heel graag wat slaap inhalen.
Ik heb er alleen last van wanneer ik ga slapen. In het dagelijkse leven heb ik er geen hinder van. De kapper had het over Exoderil ik kan het alleen nergens krijgen.
sjaslique
Geplaatst: 02-12-15 10:27
Ik zou even de apotheek binnen lopen en daar vragen wat handig is.
2 apotheken binnen geweest vanmorgen maar beiden hadden ze niets. Enkel een shamooo. Die heb ik gekocht net gewassen en haar gefohnt, lig nu op bed maar man wat een jeuk weer.