Doel gewicht: 68kg
Termijn: 3 maanden
Sport en beweging: 4x in de week paard met alle bijbehorende klussen, 1-2x in de week anderhalf uur intensief (KungFu, helft kracht/conditie training, helft vorm/sparren)
Huidige voeding: Slecht. Bagger. Eet de ene dag alleen diner, andere dag de hele dag door. 1x per week MacDonalds (daar werk ik op de zaterdag, en met karting is dat zo verdomd goedkoop,... en verslavend). Heb op de dagen dat ik naar Kungfu ga maar een half uur om te koken+eten, dus dat is al 1-2x in de week magnetron/noodles/boterham.
Mijn probleem is dat ik prima weet wat gezond eten is, maar ik het niet in mijn systeem kan krijgen. Ik heb nu doordeweeks dagelijks stage op kantoor van 9 tot 5, en daarna ofwel door naar stal, ofwel door naar KungFu. Boodschappen doe ik in de pauze van stage of op de soms vrije vrijdagavond. De dagen dat ik naar de paarden ga beslis ik niet zelf wat er op het menu staat, maar is meestal wel redelijk gezond.
Dus... Help! Hoe krijg ik dit in mijn systeem? Dagelijks een gezond ontbijtje, gezonde lunch en tussendoortjes... Het kost tijd, het kost moeite, het kost geld, ik heb geen inspiratie... Doordat ik vrij veel beweeg, red ik het ook echt niet op een cracker met magere worst of een stukje komkommer