Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chanicha schreef:Met pleisters bouw je de nicotine af en heb je minder last van afkickverschijnselen. Morgen moet ik weer en ga dan over op de helft van de zwaarte zeg maar. Doordat ik hele dagen thuis ben is de verleiding groter om er eentje te pakken maar ben van plan door te zetten.
chanicha schreef:Je kan via de HA stoppen. Ligt aan de zorgverzekering maar meestal krijg je het vergoed. Je kan dan kiezen uit pleisters of pillen. Ik ben nu twee weken gestopt met de pleisters.
idylle schreef:Heb het al een aantal x met de app geprobeerd. Nadeel daarvan vindt ik dat je om de paar uur herinnerd wordt dat je aan het stoppen bent doordat er een popup omhoog komt.
Ik heb wortels in huis. Als ik zin heb in een peuk neem ik een wortel. Ook ga ik mijn eetpatroon niet aanpassen zoals ik de vorige pogingen wel gedaan heb. Ik eet en drink gewoon wat ik anders ook zou doen (zover dat nu wil ivm spugen)
Het wordt nu langzaam aan wel wat lastiger. Maar ik heb een topic over redbull verslaving gelezen en daarin zei iemand. Hoe harder het monster gaat schreeuwen dat ie redbull (sigaret) wil, hoe dichter het monster bij zijn dood is. En dat vond ik wel een hele motiverende uitspraak/gedachte. Dus op zware momenten denk ik dan maar, mijn nicotine monster is dicht bij zijn dood dus hup, doorzetten!