Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joolien schreef:Karuna, zwemmen vind ik erg leuk, zeker aquafit, dan kun je echt ff los gaan. Ik ga wel iemand zoeken om mee te gaan, vooral met baantjes trekken is dat wel leuk.
Dus bij deze de oproep, iemand omgeving Ter Apel, Emmen die zin heeft om mee te gaan zwemmen, ik hou me aanbevolen. Moet ook dringend weer meer conditie opbouwen.
. Dus nu ga ik 2 tot 4x per week met ze hardlopen zodat ze toch hun energie kwijt kunnen zonder dat ik overal met de auto naartoe moet en het heel veel tijd kost.
Als ik naar buiten kijk en dit koude, natte weer zie heb ik helemaal geen zin om halfbloot in een bak met water te springen.
Terwijl het zoveel voldoening geeft als ik er eenmaal ben! Dus ik meld me hier ook voor een paar schoppen onder mijn kont. 
hij past nog steeds, toen was ie veel te groot, nu past ie prima. Hij is wel een beetje versleten, maar de kleuren blijven mooi. T is een speedo. Wat een herinneringen hangen daaraan
(ik heb een andere mee voor de zekerheid, mocht ik m aantrekken en toch denken dat ik eruit ga scheuren omdat de stof lam is
)