Ik heb al een geruime tijd hier last van en mijn haar word ontzettend dun, er is vorig jaar bloed geprikt hier kwam niks uit en vorige week nog een keer en ook daar kwam niks uit.
Ik waste mijn haren elke dag en ik weet dat is slecht maar ik was bang dat mijn haar vet werd anders. Ik was nu om de dag en wil dit gaan uitbreiden. Nu was ik ook met shampoo en conditinior van de kapper (siliconen vrij) en gebruik daarna olie want ik heb best pluizig haar. Ik borstel m'n haar nu met een tangle teezer en probeer het borstelen te beperken.
Heeft iemand tips of iets waardoor mijn haar weer voller word??
chanicha
Geplaatst: 24-11-15 16:45
Hebben zo ook op je schildklier geprikt Ruby? Ik heb er nu ook last van maar het kan bij mij door de overgang of/en doordat mijn schildklier te hoog is. Het is heel vervelend, ik heb altijd heel dik haar gehad en nu is het een stuk dunner dus ik hoop dat het terugkomt.
Ik neem Alline, is voor haar te doen groeien en voller te maken. Heb al goeie dingen gehoord. Neem het nu al een tijdje en merk dat mijn haar voller wordt (heb een flutkop). Het is wel niet goedkoop. Heb 70 euro betaald voor 3 maandenkuur
Hebben ze ook op b12 geprikt? Daardoor kreeg ik ook haar uitval. Sinds b12 spuiten is dat veel minder geworden.
Ook bloedverdunners zorgde bij mij voor flink haaruitval, sinds ik over gegaan ben op heparine (spuiten) als dat ook veel minder geworden. Maar neem aan dat je die niet gebruikt?
Ik was net naar de kapper gegaan en ik heb hier ook last van maar de kapper zei dat het gebruikelijk was rond deze tijd.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 25-11-15 19:05
Wat eet je allemaal? Ik heb ook heel veel last gehad van haaruitval. Ik bleek te eenzijdig te eten en nu ik meer vezels etc eet, is de haaruitval gestopt.
Het is dus niet alleen rond deze tijd maar het speelt al ruim 1,5 jaar en zie het dunner worden.
Ik eet juist tegenwoordig meer vezels, ben ook 7 kg afgevallen en nu ik veel meer vezels eet heb ik ook minder last van m'n darmen wat ik voorheen dus ook had.
Biergist kan ik wellicht proberen, ik ga morgen naar de stad, dus kan wel ff kijken!