Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en wens ik je heeeeel veel sterkte toe. En geef jezelf alsjeblieft de tijd om je grote verlies te verwerken...
Robin_S schreef:Oh wat erg TS!![]()
sterkte, echt veel sterkte!
Het is nu misschien niet wat je wil horen, omdat je al helemaal aan dit prille leventje gehecht was, maar je kan normaal gezien na een miskraam weer opnieuw proberen. En bij veel stellen lukt het om vrij snel opnieuw zwanger te worden!
Cayenne schreef:Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar in een ander topic las ik onlangs het verhaal van iemand die hetzelfde nieuws had gekregen, maar een paar weken later werd via een echo bevestigd dat het kindje wel degelijk nog leefde. Ik ga heel hard duimen voor een wonder!
Het is zo erg als blijdschap omdat je nieuw leven verwacht moet omslaan in zo'n onzekerheid en verdriet.
. Omdat ik door mijn cyclus er geen idee van had, mocht ik ook 1,5 week later terugkomen. Toen bleek dat er wel een vruchtzakje te zien was, maar meer niet. De gyn heeft toen meteen voorgesteld om een curretage te doen enkele dagen later. Ik was wel blij dat ik niet moest afwachten tot de miskraam spontaan op gang kwam, die onzekerheid was vreselijk. Na de curretage ben ik een week thuis gebleven van het werk, eerst wou ik met niemand praten, heb gehuild, gebruld, ... Op de duur toch een vriendin gebeld, en het praten deed me toch wel goed. Ik moet zeggen dat ik het er nog lang moeilijk mee gehad heb, vaak genoeg mij op het werk even in de toiletten opgesloten omdat ik mij zo erg voelde. Na een tijdje ging het beter, we zijn op reis geweest en een weekje weg van alles heeft ons beiden deugd gedaan. Wij waren uiteindelijk 4 maanden later opnieuw zwanger. Kotsmisselijk was ik van de zenuwen bij de eerste echo... Telkens bij de volgende echo was ik opnieuw bang dat er toch iets mis zou lopen. Maar nu loopt hier een prachtige dochter van intussen 3 jaar rond
!Cayenne schreef:Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar in een ander topic las ik onlangs het verhaal van iemand die hetzelfde nieuws had gekregen, maar een paar weken later werd via een echo bevestigd dat het kindje wel degelijk nog leefde. Ik ga heel hard duimen voor een wonder!