Vandaag, tijdens de training van trampoline springen, was ik weer aan het oefenen met wat achteruitsalto's. Ik denk dat ik sowieso altijd al een lage bloeddruk heb (wazig bij opstaan enzo), maar dat is nu even bijzaak. Ik was vandaag weer lekker fanatiek iets in de ringen wezen oefenen bij gym. Sindsdien had ik al de hele dag wel last van een lage bloeddruk. Dan zie ik even heel wazig en daarna is het weer weg.
Dat had ik vandaag op vlak voor de inzet van mijn salto. Daardoor draaide ik niet "over mijn as" en was ik echt even bang op mijn nek te klappen. Ik heb mezelf nog net kunnen "tegenhouden" en landde op mijn bovenrug. Toen klapte mijn rug dus dubbel. Ik was daarna niet meer gaan trampoline springen voor de zekerheid en begon mijn rug zacht te rekken.
Ik heb nog steeds behoorlijk last van mijn rug. Nou is het probleem dat ik niet hou van stilzitten. Morgenochtend ga ik dus weer de hele dag naar de manege. Ik ga vandaag even wat minder doen qua kracht in de rug (de mest in de "put" vegen bijvoorbeeld). Wat zou ik kunnen doen om minder rugpijn te hebben? Alvast bedankt.