Wat zou ik er aan kunnen doen? en, weet iemand of het een winterdip is, of een jaarlijkse terugkomst van pfeiffer, dat ik heb gehad?

EDIT: Ik voel me ook vaak moe

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
callum schreef:Slik je ook vitamine dcapsules?? Dat helpt mij enorm heb ik wel vit d uit visolie dus geen goedkope zooi
EJuniorJoost schreef:Laat eens de waarden van je vitamine D nakijken dit is makkelijk te zien bij een bloedonderzoek
Lalidan schreef:Kom je genoeg buiten? Veel mensen zitten veel te veel binnen in deze tijd van het jaar, met al jouw klachten van dien. Buiten in beweging komen helpt dan vaak, al is dat vaak het laatste waar men zin in heeft.
Evelijn schreef:Misschien een daglichtlamp... ik gebruik hem in de winter regelmatig en heb wel het idee dat dat werkt om toch wat actiever te zijn in de donkere dagen..
xniieeenke schreef:Evelijn schreef:Misschien een daglichtlamp... ik gebruik hem in de winter regelmatig en heb wel het idee dat dat werkt om toch wat actiever te zijn in de donkere dagen..
Is zoiets niet slecht voor je?zo nee, zou slim zijn. Te veel in de zon doe ik ook niet, zonnebanken nooit want ik heb dan snelle kans op huidkanker
ben zeer blank en mijn moeder had het ook