Ik ben echt veels te dik en zou er graag wat vanaf willen, heb ook al velen dingen geprobeerd.
Al jaren ben ik dus aan het knokken om er wat vanaf te krijgen maar helaas met sporten en een diëtiste is het niet eens gelukt.
Nu was ik van de week bij de dokter voor bloed te prikken en hier zit een van afkomst buitenlandse meid, zij werkt al jaren bij de huisarts die ik heb en het is een mooie meid met volgens Nederlandse richtlijnen een goed gewicht.
Onder het bloedprikken maakte ik een zelfspotgrapje waarop zij zei dat ik in haar cultuur een hele mooie vrouw ben.
Haar buitenlandse familie meent altijd dat zij ziek is, ze heeft 5 kinderen en een prachtig figuur maar haar familie denkt daar echt anders over.
Zij vond dat ik wel flink ben maar wel alles heel mooi verdeeld en dan ben je in hun cultuur een hele mooie vrouw

Nou die had ik maar mooi in the pocket om 8.30 met een naald in mijn arm.
Hoe kan dit toch dat ze daar in veel culturen helemaal niet zo mee bezig zijn, met overgewicht en dat het daar juist andersom werkt?
Ik heb zelf al eens geopperd dat ik maar negerin (niet negatief bedoeld) moet worden omdat daar mijn rondingen juist wel weer moeten.
Hoe zit het dan in dat soort landen met suikerziekte en andere ziekten ten gevolgen van overgewicht??
Toch maar eens kijken om te gaan emigreren