Ik heb echt enorme...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Ik heb echt enorme...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 17:21

Wallen :+

En ik heb ze altijd al gehad. Het komt niet door vermoeidheid of lichamelijke oorzaken (denk ik), want ik heb een goed ritme en probeer minstens acht uur per nacht te slapen (afgelopen nacht zelfs tien *D ),
maar ik raak ze maar niet kwijt. Ik drink ook genoeg water.
Zelf gok ik dat het erfelijk is, mijn vaders kant van de familie heeft over het algemeen wel wallen namelijk.

Graag zou ik een handig trucje/spulletje/zalfje leren kennen waarmee ik van die donkere halve manen onder mijn ogen afkom!

Tips/tricks anyone?

Azmay

Re: Ik heb echt enorme...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:24

Givisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:24

Het enige effectieve is dan weg laten halen of fillers, afhankelijk van waar je wallen zitten.

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:26

Heb ook van die blauwe wallen, in de winter 1x per maand zonnebank om minder bleek te zijn werkt bij mij perfect, als ik dat niet doe kan ik zoveel makeup op smeren maar ik blijf een spook met paarse wallen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 17:28

Azmay schreef:
[MWS] Meer mensen met erge wallen?
Deze is nog niet zo oud, misschien heb je er wat aan?

Die had ik gelezen ja, dank je! Maar hoopte dat er misschien nog wat mensen tips hadden!

Givisa schreef:
Het enige effectieve is dan weg laten halen of fillers, afhankelijk van waar je wallen zitten.

Oh, dat klinkt wel heftig. Ga er wel eens naar googlen! Ze zitten vlak onder mijn ogen, met de vorm mee.

ApWi schreef:
Heb ook van die blauwe wallen, in de winter 1x per maand zonnebank om minder bleek te zijn werkt bij mij perfect, als ik dat niet doe kan ik zoveel makeup op smeren maar ik blijf een spook met paarse wallen.

Zonnebankje ben ik mee begonnen ja, ben afgelopen maand twee keer gegaan, misschien nog eens maar deze week :D Ik gebruik normaal concealer, maar het komt er gewoon doorheen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:30

Touch Eclat van YSL wordt over het algemeen als het beste middel gezien ( om te verbergen ). ik ben al jaren fan.
Benefit heeft ook hele mooie producten daarvoor

hanneke790

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:47

https://idealbody.nl/blog/wallen-onder-ogen-wegwerken-en-voorkomen
Donkere kringen kunnen ook duiden op een tekort aan vitaminen en mineralen. Een tekort aan ijzer zorgt bijvoorbeeld voor een blekere huid. Dit zorgt er weer voor dat donkere plekken zoals kringen meer opvallen. Daarnaast kan ook een tekort aan antioxidanten uit bepaalde vitaminen, bijvoorbeeld vitamine C, voor donkere kringen zorgen. Antioxidanten krijg je binnen door veel groente en fruit te eten. Gezond eten is dus een goede manier om donkere kringen onder je ogen te voorkomen.

Dit is natuurlijk 1 van de vele redenen, wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor jou ook geld :+
Kijk ff op de website, misschien heb je er wat aan ;)

Duhelo

Re: Ik heb echt enorme...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:49

daar het andere topic nog niet zo oud is, is het misschien interessanter om daar verder te posten.
Hier dus een slotje...