Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KellyR schreef:Hier in Zweden ben ik naar de fysio geweest en sta ik onder electro behandeling. Weet niet wat het juiste woord is. Hij smeert een gel op mijn rug en plakt op de pijn punten dingen die electro stralen uitzenden. Deze trekken dan door je rug, voelt heel gek maar voor mij helpt het wel.
Ik heb dan geen zenuwpijn maar je kan het eens proberen... Lijkt mij namelijk ook dat het door gaat naar je zenuwen.
En waar blijft de pijn in je benen? Als dit meer dan alleen zenuwpijn is, dus een verminderde bloedtoevoer is zou je eens kunnen kijken naar kousen. Deze kun je aan laten meten bij het flebologisch centrum. Centrum Oosterwal is 1 van de betere in Nederland.
Heb je wel eens aan acupunctuur gedacht? Er zijn nieuwe methode ontwikkeld dus het is niet met naalden maar ook met triggerpoints (of is dit het zelf? Dan kan je dit stukje vergeten). Mijn moeder heeft regelmatig erg veel pijn en dit helpt onwijs bij haar. Je moet wel goed uitkijken voor kwakzalvers.
Wat ik verder nog kan bedenken is yoga voor ontspanning door je hele lichaam maar ook hier weet ik niet of dit effect heeft op zenuwpijn. Als je er voor openstaat kan je er in ieder geval veel rust uit halen.
Misschien op je ergste punten dat je een foamroller kunt proberen? Het is uiteraard voor je spieren maar je spieren staan ook weer in verbinding met je zenuwen.. Wellicht als je die masseert dan de zenuwpijn ook tijdelijk minder is?