Ik heb al een hele tijd ontzettend veel last van iets waar ik helemaal gek van word. Namelijk vreselijke jeuk na het douchen, vooral als ik over dag douche. Wie weet waar dit door komt en hoe ik het op los?
Ik douche altijd met water rond de 30/35 graden. Het maakt niet uit of ik lang of kort douche. Ik krijg jeuk of ik nu wel of niet mijn benen was met zeep. Het maakt geen verschil of ik een wintervacht op mijn benen heb staan of ze net geschoren heb. De jeuk voel ik al zodra de douche uit staat en het maakt ook geen verschil wat ik na het douchen voor kleding aantrek (lekker zacht stofje van mn pyjama of een spijkerbroek). Babyolie smeren helpt ook niet. Er zijn geen bultjes of rode vlekken zichtbaar, behalve natuurlijk als ik al een half uur lang aan het krabben ben. De jeuk zit echt alleen op mijn benen en soms op mijn armen maar op de rest van mijn lichaam heb ik geen last. Meestal duurt de jeuk varieërend van 10 minuten tot een uur en hij verdwijnd vaak zodra ik stop met er aan denken, maar met zo'n gigantische jeuk gaat dat lastig

Dit is zo'n beetje alles wat ik voor informatie kan geven als mij nog iets te binnen schiet zal ik het hieronder neerzetten.
Ik hoop echt dat iemand weet waar dit toch vandaan komt