Badproducten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Badproducten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 16:02

Wat doe jij in het bad? Badschuim? Welke? Of iets anders?
Wat vind jij het meest ontspannende of lekkerste badschuim/badproduct?

Dreamybol

Re: Badproducten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:05

Ik vind de badproducten van de Lush heerlijk, maar helaas wel erg aan de prijs. Al doe ik met de bruisballen wel vaker dan zij zeggen (eentje voor zgn 1 bad breek ik in 2 en eentje voor 2 keer kan ik best 4 keer mee doen, maar dan nog).
Ik wil wel veel schuim in mijn bad, alleen olie vind ik niet zo ontspannend om de één of andere reden. :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:07

Onder de douche heb ik altijd het liefst de meest luxe en vreemde frutsels, maar voor in bad kom ik toch elke keer bij dezelfde dingen uit: palmolive amandel, de lush comforter en melk en honing van het Melkmeisje <3.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:11

Voor in bad heb ik altijd lavendel badolie van Kneip. Moet wel opletten wat ik erin gooi want heb een bubbelbad. Als je dan de bubbels aan zet zit het schuim tot halverwege je badkamer :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:22

Voor in bad vind ik lush erg fijn! Met de bubble bars doe ik zeker 6 keer, maar met gemak nog vaker. Dan valt de prijs mij echt prima mee, een fles kneip badschuim is minstens even duur en doe ik net zovaak mee.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:28

Ik gebruik die van Kneip, die zijn erg fijn :) :D

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:30

Voor in bad en onder de douche gebruik ik de nutririch oil van Nutrimetics. Ook wil ik graag de loofah scrub gebruiken van Nutrimetics. Heerlijk. Puur natuur, zonder chemische en/of dierlijke ingrediënten.