Goede & betaalbare shampoo + cremespoeling.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Goede & betaalbare shampoo + cremespoeling.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 13:59

Ik heb krullen en gooi er altijd van alles in (wax+haarlak). Maarja.. Daarna moet je het wassen en weer uit kunnen kammen. DRAMA. :D

Ik heb altijd het gevoel dat ik meer shampoo + conditioner erin moet doen, omdat het nog niet zacht aanvoelt.
Na het douchen gooi ik er nog een busje antiklitspray in :+ Maar uitkammen is nog een drama.

Heeft iemand ervaring met een goede shampoo + conditioner voor deze situatie :D

xGwennn_94

Re: Goede & betaalbare shampoo + cremespoeling.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:01

ik ken het ik gebruik gewoon allesvan de action zijn van die rode flessen ideaal en goedkoop werkt perfect

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:08

Ik ben fan van Andrelon, ik gebruik nu die met arganolie, jammer dat ze de geur iets veranderd hebben, was eerst lekkerder. Maar helpt bij mijn haar wel. Alleen ik doe wel nog altijd een beetje glanscreme in, dat werkt perfect als antiklit

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:09

Conditioner vervangen door een goed serum (niet uitspoelen dus). Werkt bij mij vele malen beter!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:11

Conditioner eruit mikken en overstappen op de aussielijn :Y)
(Sinds ik geen conditioner meer gebruik is mijn haar veel handelbaarder := )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:37

Winged schreef:
Conditioner eruit mikken en overstappen op de aussielijn :Y)
(Sinds ik geen conditioner meer gebruik is mijn haar veel handelbaarder := )

Aussie is goed maar niet echt heel goedkoop. Soms is er een aanbieding van 2 voor 10 euro maar dan nog...
Ik vind zelf Elvive een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben. En ook Fructis van Garnier is prima. En die heb je vaak al voor 2 voor 5 euro.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:39

Ik zweer bij John Frieda! Na vele maanden moeilijk lopen te doen met nou dé juiste te zoeken, kan ik nu niet mee zonder :).

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:40

Herkenbaar probleem! Heb alleen geen krullen, wel heel erg zwaar en klitgevoelig haar. Yes to Cucumbers shampoo & conditioner vind ik erg fijn. Vrij betaalbaar nog (€8,99 , maar dan wel voor een halve liter fles, doe je heel lang mee), en werkt erg goed tegen klitten!

Heb je ook een Tangle Teezer? Die werkt ook goed tegen klitten, en dan is het uitkammen niet meer zo'n drama als dat het voorheen was!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:42

Ik bestel altijd op www.haar-producten.nl kappershampoo :) stuk goedkoper als bij de kapper zelf en lekker zuinig in gebruik :)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:46

Heb vaak john frieda gebruikt, op dit moment herbal essences(heel wat goedkoper), en ook gebruik ik af en toe guhl shampoo.
Maar belangrijkste tip: koop altijd in de aanbieding! en pas als het 50% korting of 1+1 gratis is.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:47

Dat is echt een kwestie van veel uitproberen. Dus waar mogelijk shampoo en spullen van vriendinnen uitproberen. Ik heb ook lang moeten zoeken naar de ideale combinatie voor krullend (niet heel erg) en pluizig haar.

Ben groot fan van John Frieda, gebruik conditioner voor krullen en serum met anti-frizz. Vooral dat serum werkt erg goed. De shampoo die ik dan gebruik is niet zo belangrijk, dus die is wat goedkoper (palmolive).
Het is allemaal niet erg goedkoop, maar wel effectief en ik doe er lang mee omdat je niet heel veel hoeft te gebruiken. Ik koop overigens ook altijd veel in als het in de aanbieding is.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:50

Geen extreem goedkope troep gebruiken, zó slecht voor je haar. Van de reguliere merken vind ik Elvive En John Frieda de fijnste. Elvive is vaak in de aanbieding dus dan zijn ze niet duur ook. Hebben ook fijne haarmaskers.

Yves Rocher heeft goede shampoos en conditioner, zit weinig rotzooi in en zijn helemaal zo duur niet. Zou daar eens naar kijken.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:53

Ik heb altijd John Frieda, heerlijke shampoo en conditioner en mijn haar is er stukken van opgeknapt. :)
Wel koop ik het altijd in de aanbieding (1+1) of haal ik het bij de op=op voordeelshop.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:25

Ik heb shampoo die ik bij de Kruidvat haal, met kokosolie. Grote witte flessen. Ineens heb ik haar wat niet ontploft is, maar ook niet futloos. Wordt niet snel vet, mijn hoofdhuid is er heeeeel blij mee (van veel shampoos raakt mijn hoofdhuis overstuur) en het is ook nog eens goed betaalbaar.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:27