Hallo,
Ik kamp nu al een tijdje met een probleem, en ik weet niet hoe ik het nu moet aanpakken..
Ik werk sinds december 2014 nu bij de burger king in apeldoorn.
Ik deed de koksopleiding op het roc, maar daar ben ik nu mee gestopt omdat het toch niet echt iets is voor mij.
Ik was altijd al wel een lastig iemand om mee om te gaan, maar de afgelopen paar jaar zijn er verschillende dingen gebeurd, waardoor ik me heel slecht ben gaan gedragen.
Mijn opa is in 2010 overleden waar ik nog steeds moeite mee heb, ik kan bijv niet bij mijn oma in huis komen, hoe graag ik dat ook wil, ik kan het niet..
1 jaar daarna is mijn oom van mijn opa's kant overleden..
Ik had altijd mijn 2 geweldige paarden waar ik altijd mijn verdriet en frustratie's kwijt kon, ze lieten me elke keer alles vergeten.
nu zijn 2 jaar geleden mijn ouders uit elkaar gegaan en ben ik gaan wonen bij mijn vader samen met mijn broertje van 12 en mijn broer van 20.
Omdat mijn vader 2 paarden niet kon betalen heb ik met heel veel moeite mijn aller beste maatje mighty weg gedaan, ik heb gekozen om mighty weg te doen omdat hij de makkelijkste was van beiden paarden.
Nu staat hij gelukkig op een top plek en krijgt hij alle liefde van de wereld, maar ik heb er nog steeds heel veel moeite mee en mis hem nog elke dag gigantisch erg..
Omdat ik bij Bonny mezelf minder goed kon uiten voor mijn gevoel ben ik me gaan storten op andere dingen.
Ik ging veel meer om met mijn collega's, die hebben mij gigantisch erg meegesleurd waar ik achteraf spijt van heb.
Ik heb in een paar maanden tijd heel veel geblowd en ook xtc gebruikt..
Nu ging het steeds minder goed met me, mijn ouders zijn in een vechtscheiding geraakt en ik had alles mee gekregen.
Ik sloot me compleet af voor mijn ouders, ik at niet meer en ik deed wat ik zelf wou.
Uit eindelijk had ik steeds minder tijd voor Bonny ivm werk en school, waardoor ik haar ook had moeten weg doen.
Ik ben omdat ik heel veel ruzie kreeg met mijn ouders weggelopen van huis.
Ik had 5 weken bij een vriendin gewoond, maar uit eindelijk ben ik in een crisisopvang terecht gekomen.
Ik ben daar na een week ook weggelopen.
Ik ben uiteindelijk terug gegaan naar m'n vader en met behulp van jeugdzorg heb ik alles uitgepraat met mijn vader.
Nu gaat het nog steeds niet goed met me, ik kan mijn verdriet nergens meer kwijt en praat er met niemand verder over.
Het gaat bij mij nu zo:
Ik eet 1 keer per dag een klein beetje,
Ik werk 5 dagen per week,
Ik sport elke dag.
En de rest van de tijd zit ik op mijn kamer.
School ben ik tijdelijk mee gestopt in overleg met jeugdzorg.
Ik wil zo graag dat alles goed komt..
Maar voor mijn gevoel gaat het niet goed komen en gaat het binnenkort alleen nog maar slechter..
Ik kan hier voor mijn gevoel verder ook met niemand over praten..
Heel erg bedankt als jullie dit allemaal gelezen hebben, heel veel respect daarvoor..
Ik hoop dat iemand ook zoiets mee gemaakt heeft of dat iemand misschien weet wat ik hiertegen kan doen..