Meer mensen met erge wallen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Meer mensen met erge wallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 20:37

Hallo!

Ik heb sinds klein af aan al wallen. En ik begin het steeds erger te krijgen. Ik schaam mij er ook steeds meer voor. Heb al verschillende cremmetjes geprobeerd, maar dat helpt niet echt :(

Ik kan via pb wel een foto toesturen maar iedereen vraagt altijd aan mij of ik wel goed geslapen heb, en dat ik eruit zie als een zombie.

Zijn hier meer lotgenoten? Of mensen met tips?

Juliette61

Re: Meer mensen met erge wallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:41

Ik heb (Vind ik zelf) hele zwarte kringen, wat ik ook doe, hoelang ik ook slaap. Ik heb gelukkig een bril die ze verbergt :'). Maar het is best erg, tips heb ik niet, ik ben heel slecht in meisjesachtig zijn :D

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:41

Ik heb ze ook, ook mijn leven lang al. Er valt weinig aan te doen, ermee leren leven ofwel er iets aan laten doen. Ik merk wel dat het iets scheelt of ik veel stress heb of niet, dat heeft nog meer invloed dan voldoende slaap. Maar dat zijn dan niet alleen de kringen onder m'n ogen maar ook m'n hele gezicht. Ik 'teken' snel in mijn gezicht heet dat. Ik heb me er maar bij neergelegd ;-).

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:43

Ik heb het ook en doe, als ik er al zin in heb, wat concealer en foundation overheen. Zie je er niks meer van.

Maar meestal boeit het me totaal niet. Als dat het geen is waarom mensen mij niet mogen zijn zij voor mij te kortzichtig om mee om te gaan :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:46

Ik heb ze echt heel erg, niet alleen het donkere (daar zou een laagje make-up nog tegen helpen) maar ook dat er enorme verdikkingen ontstaan. In de ochtend is het minder dan de middag, hoop dat als ik wat gezonder ben het een beetje weg trekt..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 21:14

Azmay schreef:
Ik heb ze echt heel erg, niet alleen het donkere (daar zou een laagje make-up nog tegen helpen) maar ook dat er enorme verdikkingen ontstaan. In de ochtend is het minder dan de middag, hoop dat als ik wat gezonder ben het een beetje weg trekt..

precies dit
Ik heb zeg maar zoiets: https://gyazo.com/dcabb479bc4c460437c0768e766a22c5

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:24

Mijn prachtige wallen, om een uur of 2 's middags (wel bij poging tot lachen) :')
Afbeelding

Op het moment doe ik niet eens meer moeite het te verbloemen, heeft toch geen zin..

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:30

Ik heb dat ook heel erg. Geen verdikking maar wel donkere kringen.
Ik heb mezelf erbij neergelegd. Creme, zalfjes enz helpt niet en het komt ook niet door slaapgebrek. De huid rond mijn ogen is gewoon erg dun waardoor het er zo donker uitziet. Ik camoufleer het vrijwel elke dag, omdat ik gewoon geen zin heb om telkens de vraag te krijgen of ik moe of ziek ben.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:37

Ik heb het ook, maar door mijn bril is het een stuk minder te zien. Ik heb echt geen idee wat eraan te doen valt. Heb het geaccepteerd, maar als ik een keer m'n bril vergeet vind ik het wel vervelend en niet eens zo zeer omdat het lezen wat moeilijker gaat, maar omdat die kringen dan zo ontzettend goed te zien zijn.
Ik ben ook van nature ook vrij wit in m'n gezicht, en ik heb ook wel eens of mensen vragen of ik ziek ben of zo :=

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:52

Ik las van de week in een ander topic iets over een relatie tussen voeding en wallen, maar dat betrof een kindje.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:58

Ik heb ook wel redelijk donkere kringen van mezelf, ik vind de MAC moisture cover concealer heel fijn,
vooral in combinatie met de oogcrème van Lush (Enchanted). :j

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 23:07

Jep, ik heb ook altijd wallen. Geen donkere kringen maar wel altijd verdikkingen onder mijn ogen, hoe uitgeslapen in ook ben. Heel toevallig was ik vanmiddag nog aan het twijfelen of ik er een topic over zou maken op bokt :) Ik ben ook nog altijd op zoek naar die gouden tip tegen die verrekte verdikkingen.

Bora2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:14

Ook ik naarmate ik ouder werd wallen, na vele zalfjes die echt niets deden, de gang gemaakt naar de plastisch chirurg en gelijk mijn oogleden (die behoorlijk mijn zicht belemmerden) laten weghalen. Tja, dat hielp. Nu, 15 jaar later, nog steeds plezier van. Maar kost wel een lieve duit *\o/*

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:20

Hier nog een, lijkt wel of ik kippenniertjes onder mijn ogen bewaar en ze zijn donker. Tja, mee leren leven denk ik zo!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:09

Bora2013 schreef:
Ook ik naarmate ik ouder werd wallen, na vele zalfjes die echt niets deden, de gang gemaakt naar de plastisch chirurg en gelijk mijn oogleden (die behoorlijk mijn zicht belemmerden) laten weghalen. Tja, dat hielp. Nu, 15 jaar later, nog steeds plezier van. Maar kost wel een lieve duit *\o/*

Bedoel je niet dat je je ogen hebt laten liften? Ik hoop toch niet dat je je oogleden hebt laten verwijderen. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:15

Ik hoorde van mijn vriendin die naar de HA was geweest voor overhangende oogleden dan ze echt voor de iris moeten hangen, het zicht verstoren en dat je het dan vergoed krijgt.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 19:51

Ik heb gister concealer gehaald en het is nu een stuk minder :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:54

Ja da's wel hoe concealer werkt over het algemeen :P Wel goed afpoederen anders gaat het in de lijntjes zitten!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:57

Jup hier ook. had het er vanmorgen nog met mijn moeder over
Slaap genoeg dus daar is het niet van

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:04

Hier een tip van ervaringsdeskundige.
De truuk, aambeienzalf er op. Die zalf trekt het weefsel samen, bikkie concealer er over klaar.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:05

:wave: Ik vind iemand het knapst die een interessant persoonlijk gezicht heeft. Heel veel filmsterren en bekende mensen laten vanalles liften, maar ze gaan daardoor allemaal op elkaar lijken. Een arts van mij vond ooit dat mijn oogleden te ver overhingen en wou een verwijsbriefje geven, maar ik wil dat echt niet.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:14

mrie schreef:
De truuk, aambeienzalf er op. Die zalf trekt het weefsel samen, bikkie concealer er over klaar.

Heb ik één keer gedaan.......meteen last van mijn ogen.
Zag er gewoon uit als een forse ontsteking.

En nee........Ik heb het ónder mijn oog gesmeerd en niet er in.........

Wordt wel als dé truc gezien, zelfs in de modellenwereld.
Nu heb ik een méga gevoelige huid, misschien dat het daarom mis ging, maar ik doe het nooit meer.
Dan maar puur natuur......mét wallen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 20:19

Ik vind een beetje wallen ook niet erg hoor.

Maar ik ben er gewoon erg mee gepest en mensen vragen vaak aan mij of ik ziek ben, en of ik wel genoeg geslapen heb. Dat irriteert mij gewoon heel erg. Dus wil er graag een goed middel voor vinden!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 17:35

mrie schreef:

"Koning van de ‘wondermiddeltjes’ is een opvallende vondst van Hollywood, dat veelvuldig door sterren en topmodellen gebruikt wordt: aambeienzalf. Volgens Velthuis is dit zeker een manier om je kringen (tijdelijk) tegen te gaan. Alleen kan dit op de langere termijn de boel alleen maar erger maken. ‘Want’, zegt Velthuis, ‘aambeienzalf irriteert de huid een beetje. Dat zorgt voor een zwelling onder je ogen, waardoor je huid minder dun is, en de donkere kleur voor een paar uur wegtrekt. Maar als je dit elke dag gebruikt, krijg je geheid eczeem en gaat de huid schilferen en beschadigen.’"

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 17:38

De enige echte oplossing is een onderooglidcorrectie... ben er over aan het denken, maar het is zo duur...