Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-20 20:29

arjaaaaa schreef:
das wel gaaf Dide! voor KK wel fijn dat je blijft.
Al getraind deze week?

Ik gisteren niet, ik zit sinds een poosje in de TC en moest daarvoor naar de bestuursvergadering, die ze hadden gepland onder de training, helaas...


Zie dat ik een berichtje over het hoofd heb gezien. De afgelopen 2 weken idd op een rugby veld kunnen trainen :+

Wat raar dat ze dat soort vergaderingen tijdens trainingen van de selectie plannen terwijl jij dan zou moeten trainen, of is dat nu alleen ivm de corona situatie zo gepland?

Hoe is het verder met jullie? :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:40

Goed! Ben extra trainingen aan het organiseren voor de jeugd en hoop in juli nog een roernooitje te kunnen organiseren voor de vereniging, om het seizoen leuk af te sluiten...

Fijn dat je weer kunt trainen! Lekker groot veld in ieder geval!

Ik weet niet precies wanneer ze normaal vergaderen, maar als er competitie was geweest had ik zeker de training niet afgezegd voor een vergadering...

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-20 10:49

arjaaaaa schreef:
Goed! Ben extra trainingen aan het organiseren voor de jeugd en hoop in juli nog een roernooitje te kunnen organiseren voor de vereniging, om het seizoen leuk af te sluiten...

Fijn dat je weer kunt trainen! Lekker groot veld in ieder geval!

Ik weet niet precies wanneer ze normaal vergaderen, maar als er competitie was geweest had ik zeker de training niet afgezegd voor een vergadering...


Ze hebben maar mazzel met jou! :D Supertof als ze een toernooitje kunnen spelen. Snap ik helemaal dat je die vergadering dan had laten schieten!

Wij zitten helaas met de situatie dat we wss aankomende week de laatste training al hebben (gemeente wil niet dat we pre-rugby season dat hele veld al kapot lopen) en dat we pas na 20 aug weer op (een deel van...) ons eigen veld kunnen terugkeren :n

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:53

Balen dide, inmiddels dus al zomerstop?

Wij hebben 11 juli nog een leuk dagje korfbal! Van 10-15 wedstrijdjes voor de jeugd. De teams spelen steeds met elkaar, dus eerder de kangoeroes samen met de F 2 teams vormen en 20 min tegen elkaar, dan de F en de E samen teams vormen en 20 min tegen elkaar, dan de E en de D etc etc.. en vanaf 15.00 2- palen toernooi voor de senioren... heb dr echt zin in! Lekker een dagje korfbal! En de bar mag open!
De training lopen ook nog door tot die week... en een weekje niks, dan korfbalkamp en dan vakantie! Heerlijk!

Gaan jullie nog op vakantie?

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-20 10:10

Was het topic even kwijt. Mogen gelukkig nog wel iets langer door op het rugbyveld, maar niet meer 2x per week volledige training.

Leuk man! :D Kids helemaal blij zeker?
We zijn ook nog aan het kijken naar een slot dag achtig iets, maar staat nog niets gepland.

Ik ben wel een paar weken vrij (door werk verplicht de weken die er stonden te laten staan), maar heb nog niets gepland. Ga je zelf nog op vakantie?

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-20 16:21

Oooh I cant wait! Misschien aankomend veldseizoen dan dus toch normaal starten ipv pas vanaf zaal door die 1 sep regel! *\o/* *\o/*

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 16:36

ja!! ben ook helemaal blij!
gisteren weer een partijtje, echt helemaal top! :-)
ook de senioren gaan de 11e een partijtje doen. Eerst tegen de A1 en daarna tegen elkaar... heb dr zin in!
wij gaan 2 weken kamperen ergens in de eifel of de ardennen, maar hebbe nog geen camping gereserveerd...
tijdens de vakantie ga ik wel hardlopen, want ik heb aangegeven volgend jaar weer voor de selectie te gaan. en we gaan waarschijnlijk met 4 dames spelen, terwijl dat er nu nog 6 zijn.. dus meer concurentie... hoop dat ik het ga halen! 12 augustus waarschijnlijk 1e training voor de nieuwe selectie... ben dan precies weer terug van vakantie..

bij jullie al iets bekend over het nieuwe seizoen?

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-20 17:31

arjaaaaa schreef:
ja!! ben ook helemaal blij!
gisteren weer een partijtje, echt helemaal top! :-)
ook de senioren gaan de 11e een partijtje doen. Eerst tegen de A1 en daarna tegen elkaar... heb dr zin in!
wij gaan 2 weken kamperen ergens in de eifel of de ardennen, maar hebbe nog geen camping gereserveerd...
tijdens de vakantie ga ik wel hardlopen, want ik heb aangegeven volgend jaar weer voor de selectie te gaan. en we gaan waarschijnlijk met 4 dames spelen, terwijl dat er nu nog 6 zijn.. dus meer concurentie... hoop dat ik het ga halen! 12 augustus waarschijnlijk 1e training voor de nieuwe selectie... ben dan precies weer terug van vakantie..

bij jullie al iets bekend over het nieuwe seizoen?


Ah leuk! A1 Tegen het eerste? Of tegen de midweek?
Hoop dat wij stiekem nog ergens een keer een partijtje mogen doen de komende weken!

Leuk die ambitie! Hoe sta je er voor denk je t.o.v. die andere dames?

Wij beginnen 14 augustus s avonds en dan de 15e trainingsdag. Gewoon de maandagen en woensdagen selectietrainingen, de 22e een toernooi en de 29e nog een oefenwedstrijd. Hoe gaat jullie voorbereiding eruit zien?

Lekker hoor even eruit! Vind het wel jammer dat ik nergens heen ga dit jaar, dat was voor mij altijd echt even het oplaadmomentje na een jaar vol werken en studie. Ben bang dat ik nu dus na de vakanie niet opgeladen ben voor weer een nieuwe ronde...

Volgens mij gaat er bij ons niet veel concurrentie zijn bij de dames. Zijn maar een paar dames die in 1 willen dit jaar en de rest vindt het 2e wel best. Wat betreft de heren gaat het wel spannend worden denk ik. Aantal oude rotten die worden gechallenged door de jonkies die nu inmiddels iets meer ervaring hebben gedaan op seniorenniveau en 2 heren die bewust een stapje terug hebben gedaan afgelopen jaar die er nu ook weer voor willen gaan. Ben benieuwd!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:42

Wat was het leuk gisteren!
Eerst de hele dag jeugdwedstrijdjes en daarna senioren (gelukkig) gewonnen van de Atjes.. nog een vrije bal geblokt.. daarna met de senioren tegen elkaar, liep ik tegen mn eigen vakjenootje, heb ik haar ook nog even 2x geblokt.. haha...
Daarna 2 palen, super gezellig!
Heb er veel werk aan gehad, maar het heeft het dubbel en dwars opgeleverd! Ik heb genoten! Nu een maandje rust en dan starten we weer...

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 20:03

arjaaaaa schreef:
Wat was het leuk gisteren!
Eerst de hele dag jeugdwedstrijdjes en daarna senioren (gelukkig) gewonnen van de Atjes.. nog een vrije bal geblokt.. daarna met de senioren tegen elkaar, liep ik tegen mn eigen vakjenootje, heb ik haar ook nog even 2x geblokt.. haha...
Daarna 2 palen, super gezellig!
Heb er veel werk aan gehad, maar het heeft het dubbel en dwars opgeleverd! Ik heb genoten! Nu een maandje rust en dan starten we weer...


Jij bent wel van de blokjes of niet? :D

Goed om te horen dat het zo'n succes was :)

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 20:49

Leuke verhalen allemaal! Fijn dat jullie weer lekker een balletje kunnen gooien!

Hier geen korfbal meer! Heb me ook definitief afgemeld. De reden is <3 ik ben zwanger!

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 20:52

Flying_Angel schreef:
Leuke verhalen allemaal! Fijn dat jullie weer lekker een balletje kunnen gooien!

Hier geen korfbal meer! Heb me ook definitief afgemeld. De reden is <3 ik ben zwanger!


Ahhhhh wat leuk! Gefeliciteerd! :D

Gaat alles goed/wanneer ben je uitgerekend? :)

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 20:55

Dankjewel! Alles gaat heel goed tot nu. Het enige waar ik echt last van heb is enorme vermoeidheid. Ik ben nu 14 weken zwanger, 9 januari uitgerekend! :)

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 21:14

Flying_Angel schreef:
Dankjewel! Alles gaat heel goed tot nu. Het enige waar ik echt last van heb is enorme vermoeidheid. Ik ben nu 14 weken zwanger, 9 januari uitgerekend! :)


Ahh dan mag je nog even! Leuk man! :D

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:16

Jaa! Nog ‘pril’ :D al is het ook lastig voor te stellen dat 1/3 er al op zit! :oo

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:47

Angel, super leuk, gefeliciteerd!

Dide, vind blokken wel leuk om te doen ja.. iets met lengte, haha!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:35

Zo... eindelijk bijkomen..
Van woensdag tot en met zondag leiding geweest bij korfbalkamp. Vanwege corona hebben we bij het veld gekampeerd ipv in de kamphuis. Het was echt super leuk! Leuke groep in de leeftijd van 5 tot 15, 40 kinderen... Ze kregen naastvallerlei activiteiten ook nog trainen van André Kuipers, van korfbalstarz...
Nu zelf 2,5 week vakantie en dan gaan we weer trainen!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 23:59

Al zin om te trainen Dide?

Wij hadden vandaag de eerste training. Eerst met elkaar gesproken over het hoe en wat van de selectie en daarna nog een schot training gedaan... wat een hitte! Het water liep in stroompjes van me af!

Ik zit in de 'voorselectie' bij de dames, ik ben 1 van de 7. Maar omdat 1 dame op vakantie gaat en hierdoor er het eerste gedeelde van het veld er 2 wedstrijden niet is, valt zij af voor tot aan de zaal... er komen 4 dames in het 1e... dus wordt spannend!

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-20 17:07

arjaaaaa schreef:
Al zin om te trainen Dide?

Wij hadden vandaag de eerste training. Eerst met elkaar gesproken over het hoe en wat van de selectie en daarna nog een schot training gedaan... wat een hitte! Het water liep in stroompjes van me af!

Ik zit in de 'voorselectie' bij de dames, ik ben 1 van de 7. Maar omdat 1 dame op vakantie gaat en hierdoor er het eerste gedeelde van het veld er 2 wedstrijden niet is, valt zij af voor tot aan de zaal... er komen 4 dames in het 1e... dus wordt spannend!


Kan me voorstellen dat het warm was! Sinds maart braaf elke week 1 a 2x gesport, maar afgelopen 2 weken ben ik afgehaakt :+

Spannend! Hoe sta je ervoor denk je?

Wij hebben vanavond eerste training! Zouden eigenlijk maandag beginnen, maar wederom gezeik met gemeente over ons veld. Dus vandaar vanavond pas. Ben benieuwd!
Geloof alleen niet dat de damesselectie heel spannend gaat zijn :')

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 11:46

Ik vind het lastig om te zeggen... ik heb een enorm voordeel dat ik als enige erg lang ben... maar ieder heeft zn eigen kwaliteiten... we gaan het zien, ik ga er volledig voor en als dat niet genoeg is, dan houdt het op...

Balen zeg dat de gemeente moeilijk doet! Volgens mij is jouw plekje sowieso wel vast in het 1e!
Lekkere eerste training gehad?

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 22:01

arjaaaaa schreef:
Ik vind het lastig om te zeggen... ik heb een enorm voordeel dat ik als enige erg lang ben... maar ieder heeft zn eigen kwaliteiten... we gaan het zien, ik ga er volledig voor en als dat niet genoeg is, dan houdt het op...

Balen zeg dat de gemeente moeilijk doet! Volgens mij is jouw plekje sowieso wel vast in het 1e!
Lekkere eerste training gehad?


Klink spannend! Succes! Houd je ons een beetje op de hoogte? :)

Ja heel irritant dat van de gemeente. Helft van de veld is trouwens nog steeds bedekt met zandbergen van het afgraven van veld van voetbal voor een kunstgrasveld en ze hebben aangegeven dat we niet hoeven te verwachten dat dat nog weggehaald wordt totdat we over een jaar of 2 kunnen verhuizen. Maar dan kunnen we serieus minder velden neerleggen bij jeugd naast elkaar en het trainingsveld gaat gelijk zijn aan het wedstrijdveld :x Afgelopen jaar was trainingsstuk een grote modderzooi en hielden we dan 1 stuk goed voor de wedstrijden. Laat dat nou net het stuk zijn waar nu zand ligt :n

Hebben rustige eerste training gehad en zaterdag teamactiviteit. Morgen en woensdag weer en dan zaterdag toernooi waar we in 1e/2e klasse poule zijn ingedeeld. Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken! Hebben van het weekend 3 dames van de A aangegeven dat ze met de selectie mee willen doen. Ben benieuwd of dat iets wordt!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 12:18

En? hoe is het de A'tjes vergaan op de trainingen?

Ik heb maandag erg lekker getraind. Gisteren wat minder, toen moest ik veel met de heren meedoen, omdat zij 1 tekort kwamen... is toch anders dan met dames trainen... fysiek, maar ook omdat ik graag de oefening goed wil doen en zij vooral willen scoren...

Heb er wel een goed gevoel bij, ik maak zeker een goede kans om in het 1e te komen...
Zaterdag oefenwedstrijd, ben benieuwd...

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 17:06

arjaaaaa schreef:
En? hoe is het de A'tjes vergaan op de trainingen?

Ik heb maandag erg lekker getraind. Gisteren wat minder, toen moest ik veel met de heren meedoen, omdat zij 1 tekort kwamen... is toch anders dan met dames trainen... fysiek, maar ook omdat ik graag de oefening goed wil doen en zij vooral willen scoren...

Heb er wel een goed gevoel bij, ik maak zeker een goede kans om in het 1e te komen...
Zaterdag oefenwedstrijd, ben benieuwd...


Ze komen nog wel echt te kort om überhaupt bij 1 in de buurt te komen, maar dat was niet echt verrassend. Kans is groot dat ze gewoon A blijven dit jaar, misschien ook wel beter. Maar meetrainen en oefenwedstrijdjes in 2 leren ze ook veel van!

Oh dat is wel lastig met de heren meedraaien. Ook als heer partijen? Of alleen de oefeningen?
Wij trainen trouwens meestal gemixt eigenlijk. Alleen met 1-1 dames tegen dames etc.
Wel goed om te horen dat je goede kans maakt! Ben benieuwd zaterdag, duim voor je!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 18:26

Thnx!

Met partijen speelde ik ook als heer... meestal trainen we ook gemixt, of net hoe het uitkomt...

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 20:20

arjaaaaa schreef:
Thnx!

Met partijen speelde ik ook als heer... meestal trainen we ook gemixt, of net hoe het uitkomt...


Hmm dat is niet echt chill. Hopelijk aankomende trainingen gewoon weer als dame! Dan is het tenminste ook fair om je te "beoordelen"