Ongeveer 5 a 6 jaar kwam ik ongelukkig ten val van een klein paard , grote e pony af.
Hierbij kwam ik hard met mijn hoofd op de hals (stijger bok 4 benen in de lucht , evenwicht even wkijt

Toen ik eenmaal op de grond lag zag ik niks meer , voelde , rook en hoorde niks meer (hoorde alleen mijn hart kloppen en verder niks) Na even rustig zitten kwam alles weer zoals normaal terug , alleen had erg zere kaak en last van mijn nek. Ik dacht , het gaat wel over.
Dit jaar ben ik naar een deskundige gegaan die zich focust op de bekkenstand en wervels. Bleek dat ik scheve heupen had (3 cm verschil) een langer been en een kortere , scheve knie en heel wat gedraaide scheve wervels. Dit is 4 a 5 keer goed gezet. Helaas komt het steeds terug , terwijl het bij mijn moeder juist wel werkt. Maar er is ook uitgekomen dat ik zo lang al met een whiplash rondloop. Heb op het heden een gebroken sleutelbeen (in 2013 ook al , zelfde jant , zelfde breuk)
Mijn vraag is , aangezien al mijn zintuigen een moment weg waren , is dit wel een whiplash? Heb even op google gezocht en kon het zo niet vinden
Alvast bedankt!