Sinds april 2013 loop ik te tobben met mijn gezondheid. Hartkloppingen en opeens een hele hoge hartslag en niet veel later ook haaruitval.
Nu eind 2015 ben ik heel wat doktersbezoeken en testen verder, heb ik een holteonderzoek gehad (met zo'n hartkastje gelopen) maar net toen was m'n hart natuurlijk net relatief rustig...
Conclusie: uit alle onderzoeken kwam niks bijzonders en ik moest dus maar met de haaruitval en de versnelde hartslag leren leven.
Nu heb ik een hartslagmeter gekocht en kwam ik er achter dat ik in rust de 95 aantik, terwijl 50 tot 70 normaal is voor een volwassene. Veel te veel dus!
Ik ga me er toch druk om maken en dat bevordert het natuurlijk ook niet...
Ik ben 26, eet redelijk gezond, sport een paar keer per week, normaal gewicht en heb geen stress... Ik zit echt met m'n handen in (het uitvallende) haar, bij alle artsen loop ik vast maar ik heb toch het idee dat het ergens vandaan moet komen én dat de hartkloppingen en haaruitval met elkaar te maken moeten hebben omdat het gelijktijdig gestart is.
Ben benieuwd of er bokkers zijn die misschien ditzelfde hebben of evt wat tips hebben wat ik nog kan doen of wie/wat ik nog kan benaderen...