blijven hangen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JolanV

blijven hangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 23:56

hoi!

ik had een vraagje. vandaag met de les van trampoline maakten we een soort zweefrol door naar zweefrol (heeft geen naam). bij de laatste zweefrol kwam ik met mijn pink een beetje hangen tussen de trampoline en toen door de vaart kwam de vinger er weer uit. had daarna zo'n soort wit streepje onder het witte van mijn nagel. het bloedde een klein beetje, nadat ik het afspoelde was het bloeden ook gestopt.

ik heb nu (6 uur later) nog best wel last van mijn nagel, een heel zeurende pijn. mijn vraag is of jullie hier misschien ervaringen mee hebben. ik heb namelijk verhalen gelezen over dat iemand ongeveer zoiets had (maar dan uiteindelijk helemaal witte nagel) en dat die nagel uiteindelijk losliet. dus misschien weten jullie wanneer de pijn weggaat, of wanneer het overgaat, wat het precies is. ik rijd 2x per week paard en ga elke zaterdag naar de manege dus is best wel vervelend, vandaar de "interesse".

hopelijk is het verhaal een beetje te volgen, het is namelijk moeilijk uit te leggen.

alvast heel erg bedankt.

XxLMMxX

Re: blijven hangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:04

Ik denk dat het over een paar dagen wel minder wordt.
Misschien een kleine kneuzing.
Als je heftige pijn krijgt, ga dan wel even naar de huisarts

JolanV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 00:06

XxLMMxX schreef:
Ik denk dat het over een paar dagen wel minder wordt.
Misschien een kleine kneuzing.
Als je heftige pijn krijgt, ga dan wel even naar de huisarts

bedankt voor het antwoord! ik werd al helemaal zenuwachtig bij het idee geen nagel te hebben, ben nu wel blij dat dat niet in dit antwoord naar voren komt ☺

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:25

Ach,lekker gaan slapen.Vinger valt er echt niet af.Even een paar dagen rustig aan doen.

JolanV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 00:36

Britta31 schreef:
Ach,lekker gaan slapen.Vinger valt er echt niet af.Even een paar dagen rustig aan doen.

hahaha, dat is waar. komt doordat ik altijd een beetje stressig word van iets wat ik lees

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:42

Je kunt er een pleister omheen doen, dan kan je niet nog een keer blijven hangen.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 01:38

Onder nagel kan flink veel pijn doen en ook wel voor eem tijdje. Heb mezelf eens gesneden in mn vinger met een kaasschaaf, en gek genoeg ook door mn nagel (was flinke snee) en dat deed voor een lange tijd toch wel veel pijn en heelde erg lanzgaam. (Mede omdat ik nogal onhandig ben en t vaak stootte waardoor t weer als een gek bloedde :')) Ook mn nagel viel er af voor de helft (de snee was tot de helft van mn nagel). T heeft paar maanden geduurt voordat t weer oke was.
Maarja dat was een snee en niet klem zitten :p t is vast niet erg, en zelfs al zou je nagel er afvallen zie je er met een aantal maanden niks meer van

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 02:24

nou geloof me, als het echt onder je nagel helemaal bloeduitstortingen worden enzo ben je blij als uiteindelijk die nagel erafvalt en de druk eraf is ;) maar denk dat het zo met "alleen" een wit streepje je je geen zorgen hoeft te maken

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:36

Is denk ik gewoon een beschadiging van je nagel en een klein wondje eronder van het blijven hangen. Heb ik ook zovaak gehad, over een paar dagen moet de pijn al veel minder/weg zijn. Gebeurt bij mij wel vrij snel in ieder geval. Geen zorgen om maken, die nagel zal er niet af komen!