Ik gebruik (helaas) al jaaaren dagelijks movicolon. De ene keer red ik het met één zakje op een dag, de andere keer moet ik er even twee gebruiken. Nu vind ik het opzich niet meer zo'n probleem, ik heb het nou eenmaal nodig. Maar, in januari ga ik voor vijf maanden backpacken in Nieuw-Zeeland, Australië en Indonesië. Sowieso kan ik niet voor vijf maanden movicolon mee gaan nemen, dan zit mn hele backpack al vol
. En het lijkt mij gewoon niet handig om dat daar te moeten gebruiken. Is er iemand die misschien een alternatief heeft, in de vorm van homeopatische tabletjes oid?
Alvast bedankt!
) Ik denk dat alles wat je voor 5 maanden mee moet gaan slepen heel erg veel word, als ik jou was zou ik eens navragen of het niet mogelijk is om daar movicolon te regelen. In Belgie is movicolon zelfs zonder recept te verkrijgen en anders kun je ook in het buitenland altijd een afspraak maken met een arts die ter plekke medicatie kan voorschrijven, op die manier zou je het in 2/3x kunnen verdelen waardoor het al met al minder ruimte inneemt en je toch niet hoeft over te stappen op een ander middel waarvan je niet weet hoe je erop reageert.