kettlebell training thuis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

kettlebell training thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 14:20

Hallo bokkers

Aangezien ik in de wintermaanden van 210uur per maand werken naar 80 uur per maand werken ga wil ik thuis wel fit blijven

Zo heb ik al een sportschool abbo voor 1x per maand maar vind het te duur en zonde om hem te verhogen naar 2x voor die paar maanden

Dus op onderzoek uit gegaan en de kettlebell lijkt me wel wat om thuis te gaan doen. Dus hop kettlebell gekocht met een springtouw zodat ik ook een beetje kan afwisselen.

Ik wil dit buiten gaan doen achter in het parkje zodat ik de vloer thuis niet beschadig als ik hem laat vallen

Voor de bokkers onder ons die ook aan kettlebell doen thuis

Hoe vaak per week doen jullie dit
Hoe lang per keer
Doen jullie je oefeningen vanaf een filmpje of kijk je wat je wil gaan doen en oefen je deze

Hopelijk kunnen je me wat tips geven net al even een paar de de swing gedaan en een aantal squats.

Alvast bedankt

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:52

Leuk! Ik heb een tijdje kettlebell in de sportschool gedaan en wil het zeer binnenkort ook thuis gaan doen. Ik heb al heel veel workouts verzameld op pinterest. In de sportschool deden we altijd ongeveer zes verschillende oefeningen en dan eerst alles 4x dan 6-8-10-12-12-10-8-6 en weer afsluiten met 4x. Behoorlijk inspannend, deed het alleen met te grote tussenpozen om echt resultaat te zien. :Y) Maar ben er van overtuigd dat het zowel goed is voor de conditie als spieren. :D

Met hoeveel kilo ga je beginnen?