Sporten in Tilburg

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jesuisRooos

Sporten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 18:38

Hallo allemaal!

Ik ben net verhuisd naar Tilburg en na jaren voor het eerst paardloos. Dat betekend dat ik eindelijk eens tijd heb om te gaan sporten maar in een onbekende stad wat vinden is best wel als zoeken naar een naald in een hooiberg!

Het liefst hoor ik ervaringen met sportscholen en misschien is er iemand waarbij ik kan aanhaken. Als het uitkomt met stage wil ik proberen 2 avonden in de week te gaan. De lessen van les mills spreken me erg aan en daarnaast wil ik ook gewoon nog fitnessen. Een goede sfeer is voor mij erg belangrijk omdat ik wel graag met plezier wil gaan sporten.

Hoor graag jullie ervaringen! Elke sportschool in Tilburg uitproberen is ook weer zoiets.. Haha

_Barbara_

Re: Sporten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:07

Hoi! Hier een sportende tilburger. Ik sport bij tilburg bootcamp, het is wel buiten dus daat moet je maar net van houden. Je kunt altijd een x mee om een proefles te doen :) als je binnen wilt sporten kun je ook nog laten weten naar wat voor iets te op zoek bent of vragen hebt, ken de meeste sportscholen wel redelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:11

Welkom hier :)) !
Ik sport bij Fit for Free bij de AH XL. Lekker goedkoop, fijne sportschool! :) Ik heb een daluren abonnement en betaal 10,95 per maand. Hiervoor bij T-Kwadraat gesport, maar ik vind het daar niet erg prettig. Er zijn weinig apparaten, het is er vaak "te leeg" (eenzaam :') ) en de openingstijden zijn echt verschrikkelijk onhandig.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 20:49

Bedankt voor de reacties!

Sportschool heeft wel een voorkeur boven buiten, haha. Fit for free had ik inderdaad gezien en zag dat er 2 vestigingen hier zijn, wil graag aan de bodypump en body combat dus dan kan ik in 2 roosters kijken wat me uitkomt. Was bang dat t daar misschien wat te massaal zou zijn maar ga er toch maar eens kijken denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:04

Zeker doen! :j Ik ben niet voor drukte maar ik sport daar iig heel fijn :) Ook fijne openingstijden en ruime keuze uit lessen/apparaten. En je kunt met één abonnement bij alle vestigingen terecht.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:11

Ga je niet lekker paardrijden? Riel heeft een supertoffe manege :)

Trouwens: als je nog een vriendinnetje zoekt of een avondje paardjes wil knuffelen op de manege, mag dat ook. Lijkt me nog best lastig als je net verhuisd bent.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:15

Waar woon je? Ik vond Axis aan de Piushaven een hele fijn sportschool. Je krijgt goede begeleiding en er is altijd wel iemand om je te helpen. Ook vond ik Arendse (Koningsplein) goed. Toen ik net ging verhuizen naar Breda kreeg ik een foldertje van Pinkboxing in m'n brievenbus (http://www.pinkboxing.nl/) sprak mij ontzettend aan.

Succes! :) Tilburg is ontzettend leuk om te wonen

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 17:33

Tink89 schreef:
Ga je niet lekker paardrijden? Riel heeft een supertoffe manege :)

Trouwens: als je nog een vriendinnetje zoekt of een avondje paardjes wil knuffelen op de manege, mag dat ook. Lijkt me nog best lastig als je net verhuisd bent.

Bedankt voor de tip maar heb jaren eigen paarden gehad, op een manege rijden is niet echt meer iets voor mij denk ik.. Zou me er niet meer op m'n gemak voelen denk ik, haha. Ik ga wel vanaf komende maand t proberen als bijrijder, geen idee hoe ik dat ga vinden.

Ben hier in m'n eentje naar toe gekomen vanaf Dronten, best een eindje van m'n vrienden dus t is af en toe wel lastig ja!

vaaleriee schreef:
Waar woon je? Ik vond Axis aan de Piushaven een hele fijn sportschool. Je krijgt goede begeleiding en er is altijd wel iemand om je te helpen. Ook vond ik Arendse (Koningsplein) goed. Toen ik net ging verhuizen naar Breda kreeg ik een foldertje van Pinkboxing in m'n brievenbus (http://www.pinkboxing.nl/) sprak mij ontzettend aan.

Succes! :) Tilburg is ontzettend leuk om te wonen

Bedankt ik ga die sportscholen ook nog even bekijken! Ik zit nu aan fit for free te denken vanwege de roosters van 2 filialen waar ik op kan afstemmen, ik loop 5 dagen per week stage in Helmond dus echt op tijd thuis ben ik ook nooit. Haha

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 17:38

Ik heb je een PB gestuurd, ik zit ook bij de Fit for Free bij de AH XL ;)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 17:45

Ik heb altijd bij Quality Sports gesport aan de Veldhovenring. Hele gezellige sportschool met een hele goede sfeer. Geven daar ook Les Mills lessen en verder nog wat verschillende dingen.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 19:53

Saintelette schreef:
Ik heb altijd bij Quality Sports gesport aan de Veldhovenring. Hele gezellige sportschool met een hele goede sfeer. Geven daar ook Les Mills lessen en verder nog wat verschillende dingen.

Oeh dat is hier dan ergens om de hoek! Even langslopen dan maar morgen! Zo dichtbij is wel handig met de dagen die ik maak! Poeh straks ga ik alsnog langs alle sportscholen omdat jullie zoveel goede ervaringen hebben. Haha