Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Wat bij mij helpt, is om te gaan beweging. Ga bijv jumping jacks maken op een goed ritme. Door te gaan sporten ga je beter en regelmatiger ademhalen.
Natuurlijk is de oorzaak weghalen beter. Wat is de reden dat je gaat h yperventileren?
pmarena schreef:Nare ervaring is dat hè
Nu je er bang voor bent is de kans groter dat het nog een keer gaat gebeuren en je het dan weer niet kunt stoppen....omdat je bang bent dat je het niet kan stoppen.... en door die angst hou je het dan in stand, fraaie vicieuze cirkel is dat
Je kan bij de apotheek een Hyperfree cassette kopen, als je daar doorheen ademt dan krijg je de juiste verhouding zuurstof binnen en dat helpt om van dat enge gevoel in je hoofd en lijf af te komen
Alleen al het ding bij je hebben kan dan zo geruststellend zijn dat je minder bang bent dat het nog eens gebeurd, waardoor het ook wegblijft met een beetje mazzel
marleen_usar schreef:Bij mij en mijn dochter komt het bij onze darmen vandaan, noodzaak voor ons om dus regelmatig te ontlasten. Als mijn dochter een aanval krijgt moet ze vaak na 5 minuten naar de wc.
marleen_usar schreef:Nee Bizzybijtje niet andersom, want het gevoel komt al voor dat we voelen dat we naar de wc moeten.
marleen_usar schreef:Nee Bizzybijtje niet andersom, want het gevoel komt al voor dat we voelen dat we naar de wc moeten.