[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Artimes

Berichten: 496
Geregistreerd: 21-02-15

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:41

Ik vind hem ook heel erg mooi! Past ook helemaal bij mij en bij mijn moeder, de L is van haar handschrift zelf gemaakt :)
Maar in vergelijking tot al die kunstwerken van jullie valt het wel een beetje in het niet haha :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:42

Artimes schreef:
Ik vind hem ook heel erg mooi! Past ook helemaal bij mij en bij mijn moeder, de L is van haar handschrift zelf gemaakt :)
Maar in vergelijking tot al die kunstwerken van jullie valt het wel een beetje in het niet haha :p


Ik vind het een mooi idee! :D

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:20

Hebben jullie ervaring met goede shops in de buurt van Den Haag? Dan vooral in het zetten van strakke woorden/tekens?

Komen wel weer onwijs mooie tattoo's langs zeg!

Berdien

Berichten: 64534
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:26

Kokopelli zelf is een bestaande figuur, maar het lijnwerk en de kleuren zijn bedacht door mijn artiest :) Ik kan zelf net harkpoppetjes tekenen, zelf iets ontwerpen is echt geen optie :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:26

DewiRox schreef:
Hebben jullie ervaring met goede shops in de buurt van Den Haag? Dan vooral in het zetten van strakke woorden/tekens?

Komen wel weer onwijs mooie tattoo's langs zeg!


Fearless tattoo en dan bij Laura (al zijn ze daar allemaal goed) en on edge is ook een goede shop.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:50

Dankjewel Peca, hun website's zien er ook erg goed uit zeg!
Ik zou graag het woord sterk, vertaald naar het Grieks, op mijn pols willen laten zetten. Ik heb Griekse vrienden die mij de juiste vertaling hebben gegeven. Maar omdat Grieks natuurlijk een ander alfabet kent, is het belangrijk dat ze de letters wel goed 'namaken'.

Ik vind het wel een heel spannend idee! Ik wil denk ik van de week even binnen lopen.
Het is alleen zo dat ik op het strand werk en over 6 weken op vakantie ga. Maar ik begreep dat je eigenlijk een tijd niet in de zon mag. Zou het een optie zijn om de tattoo dan af te dekken met een zweetbandje bijvoorbeeld? Want hoe lang zou je voor een relatief kleine tattoo uit de zon moeten blijven ongeveer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:59

DewiRox schreef:
Dankjewel [naam], hun website's zien er ook erg goed uit zeg!
Ik zou graag het woord sterk, vertaald naar het Grieks, op mijn pols willen laten zetten. Ik heb Griekse vrienden die mij de juiste vertaling hebben gegeven. Maar omdat Grieks natuurlijk een ander alfabet kent, is het belangrijk dat ze de letters wel goed 'namaken'.

Ik vind het wel een heel spannend idee! Ik wil denk ik van de week even binnen lopen.
Het is alleen zo dat ik op het strand werk en over 6 weken op vakantie ga. Maar ik begreep dat je eigenlijk een tijd niet in de zon mag. Zou het een optie zijn om de tattoo dan af te dekken met een zweetbandje bijvoorbeeld? Want hoe lang zou je voor een relatief kleine tattoo uit de zon moeten blijven ongeveer?


3 weken ongeveer en daarna goed beschermen met zonnebrand. Dus als je snel terecht kan, ben je nog 'optijd' :)

_Lonneke

Berichten: 1494
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: limburg/venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:01

Hoihoi
Wat komen hier mooie tattoos voorbij!
Ik wil graag mijn laatste nieuwe ook even showen :) ik heb er 2

Laten zetten bij tattooron in venlo

Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12871
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:03

Mooi hoor!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:11

Anoniem schreef:
Simpel kan ook erg mooi zijn :D

Ik ben benieuwd naar jouw beer __Sanne :o :D


Volgens mij heb ik hem al eens geplaatst, maar nog een keertje spammen vind ik niet erg hoor :D :o
Het was mijn eerste en heb hem vorig jaar september laten zetten.


Afbeelding

Afbeelding

<3
Laatst bijgewerkt door __Sannne op 13-06-16 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:12

Gave tattoo's komen hier voorbij! <3
Mag ik mij hier ook melden met mijn 2 tattoo's (en 2 in de planning) O:)
Ik heb klavertje 4 op mijn enkel.
En deze op mijn ribben:
Afbeelding


De volgende word mijn eigen hartslag op mijn onderarm. Omdat ik hartproblemen heb gehad.
En dan nog ooit op mijn lies een pauwenveer met als oog de pootafdruk van mijn hond. Is voor mijn overleden opa. Een van mijn eerste herinneringen aan hem is dat hij mij een pauwenveer op mijn vinger leerde balaceren. Ben ik uren mee bezig geweest. En door hem is mijn hondenliefde begonnen

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:12

_Lonneke schreef:
Hoihoi
Wat komen hier mooie tattoos voorbij!
Ik wil graag mijn laatste nieuwe ook even showen :) ik heb er 2

Laten zetten bij tattooron in venlo

[ [url=m/Idinu6.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oooeeh die is mooi!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:14

Tof Sanne!

Mooie dromenvanger ook :D

Mag ik vragen wat de tekst betekend zivazoef?

zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:37

Un giorno tu mi capirai. Italiaans voor "op een dag zul je mij begrijpen"

Artimes

Berichten: 496
Geregistreerd: 21-02-15

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:49

Mooi Lonneke!
Jouw beer is ook erg mooi Sanne!

Welke tattoos heb je in de planning zivazoef?

Ik was eigenlijk van plan om het maar bij eentje te houden, maar als ik al die gave tats zie :p

xMyrth

Berichten: 2805
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 21:52

Venlo is dichtbij *D
TattooRon is een goeie! Heeft ook een redelijke wachtlijst als ik me niet vergis.
Mooie tattoo!

zivazoef

Berichten: 434
Geregistreerd: 06-01-13
Woonplaats: best/ sint-oedenrode

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:02

Staat onder de foto artimes :)

Artimes

Berichten: 496
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:08

zivazoef schreef:
Staat onder de foto artimes :)


:o :+

Mooie ideeën :j

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:12

3 van mijn 6 tattoos zijn voor mij ontworpen door mijn artist. Die heeft vaak wel weer soortgelijke ontwerpen daarna, maar nooit precies hetzelfde. De rest zijn vrij simpel en standaard (een tekstje, gender equality symbool en een wereldkaart) en daarom maakt het me ook niet zo veel uit dat er al 100 van bestaan.

Dewi ik denk dat het idd prima te doen is als je hem gewoon laat zetten en afdekt met een zweetbandje of iets in die trant. Het is geen drama als hij een paar minuten in de zon is, maar je moet gewoon uitkijken met echt vol in de zon liggen of lopen, het verbrand sneller en de zon kan de inkt wat laten verbleken als hij er pas net op staat.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:44

Dankje Emma, dan ga ik van de week maar eens de stoute schoenen aantrekken! :D
Nee en als ik aan het werk ben dan zit mijn pols ook onder het dienblad, dus ook niet de hele dag vol in de zon. Maar als het dan echt de hele dag zonnig is dan dek ik hem vooral in het begin gewoon goed af.

_Lonneke

Berichten: 1494
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: limburg/venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:53

xMyrth schreef:
Venlo is dichtbij *D
TattooRon is een goeie! Heeft ook een redelijke wachtlijst als ik me niet vergis.
Mooie tattoo!


Ja ik moest inderdaad wel eventjes geduld hebben.. Maar dat was het waard.
Dankjewel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:04

DewiRox schreef:
Dankje [naam], dan ga ik van de week maar eens de stoute schoenen aantrekken! :D
Nee en als ik aan het werk ben dan zit mijn pols ook onder het dienblad, dus ook niet de hele dag vol in de zon. Maar als het dan echt de hele dag zonnig is dan dek ik hem vooral in het begin gewoon goed af.

Ja, de eerste drie weken is onder het dienblad niet genoeg denk ik. Meestal kan je zelf wel aanvoelen wanneer hij in de zon kan (als hij genezen is), verder dan gewoon insmeren met factor 50 en dan lukt het vaak wel. Voor grotere tattoo's raad ik het vaak af (heb mijn laatste grote eind april/begin mei laten zetten en dat vond ik al op het laatste moment) maar voor een kleintje op je pols moet het wel kunnen

DeniseBirnie
Berichten: 73
Geregistreerd: 16-01-14
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:29

Ik ben opzoek naar een tattoo shop die vooral goed is in fijne lijnen met teksten/zinnen. Ik ben in ieder geval op de hoogte van blackbear. Graag zou ik toch nog wat andere shops willen horen. Het gaat echt ook voornamelijk om de dunste mini lijntjes. De tattooerder moet die kunnen zetten.


Zoals hieronder op de foto's te zien.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:46

Wauw wauw! de Wanderlust vind ik echt het meest onwijs!

DeniseBirnie
Berichten: 73
Geregistreerd: 16-01-14
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:50

Mischa schreef:
Wauw wauw! de Wanderlust vind ik echt het meest onwijs!



Ja me too! Ik wil daar ook iets mee gaan doen. Maar dan met een ander woord. Maar dat is ook wel echt mijn voorbeeld. voor 90 procent van overtuigd dat ik contouren wel ga gebruiken