Franciee schreef:Het ging hier ook om de ervaring met de keuze tussen een operatie of therapie.Ook al had ik niks aan mijn handen, ik heb zelf ook die keuze moeten maken. En aangezien er gevraagd werd wat er dan gebeurt was met mij vertel ik dat.
Ja, klopt en ik ben ook blij dat je je ervaring hebt gedeeld
Het gaat inderdaad om algemene ervaringen met de keuze tussen therapie of operatie.
Bedankt voor de tip Lalidan, het is inderdaad typen, maar ook internetten. Ik moet vaak informatie opzoeken of op de elektronische leeromgeving kijken. En klopt, in 70% van de gevallen helpt de therapie zeggen ze. Maar ik weet niet of die gevallen hetzelfde zijn als die van mij. Ik heb bijvoorbeeld ook waarschijnlijk een ontsteking sinds juni (ze dachten in eerste instantie peesontsteking). Dat komt doordat de botjes bewegen en het daardoor is gaan irriteren en ontsteken. Ik weet niet of dat ook zo is bij de andere gevallen. En ik vraag mij ook af of dat is op te lossen met oefeningen.
Bedankt voor je reactie vraagteken, ik wist niet dat handen zo lastig zijn om te opereren en te genezen.
Vervelend Warboel! Lijkt mij lastig om te kiezen, zeker als het zo snel gaat.
Ik vraag mij af of ik überhaupt kan kiezen voor een operatie.
Tot nu toe is iedereen tegen kiezen voor een operatie, met vaak goede argumenten.
Vraag mij af of er iemand wel heeft gekozen voor een operatie in een vergelijkbare situatie en hoe dat is afgelopen.
De therapeut had het ook over mogelijke hulpmiddelen, zoals braces. Misschien dat die helpen.
Ga in ieder geval proberen mijn twijfels bespreken, ook ivm de ontsteking.
Zul je net zien dat ik er morgen zit, dat ik er niet over durf te beginnen, maarja.