Een fijne BH in gebruik

Tot afgelopen maandag. Ik had een pittige les met mijn haflinger en na 50 minuten schoot er een "helse" pijn bij mijn linker schouder en hals/nek.
Een beetje vergelijkbaar als je je nek hebt verdraait, en een paar dagen met stijve nek loopt.
De les duurde nog even, tot ik aan gaf dat ik echt niet meer kon.
Hyperventilerend stapte ik mijn pony uit. Met de gedachten dat de les ons veels te pittig was.
en niet bij nadenkend dat het door de pijn zou kunnen komen.
Ik meende dat de pijn wel weg zou trekken, als ik een hele warme douche zou nemen met daarna een massage met midelgan.
Helaas...
Het is nu vrijdag en nog steeds voel ik die helse pijn bij mijn linker schouder, hals en nek. Gewoon precies daar waar een BH bandje hoort te liggen.
Ibuproven helpt niet, Midelgan werkt niet, Osmonts Witte Olie werkt niet...
Na vier slapeloze nachten ben ik er wel klaar mee.
Ik kan totaal niet lekker liggen. Heb al veel geprobeerd: met kussen, zonder kussen, op een deken, op de bank, dik vest aan (zodat het warm blijft), sjaal om.
Om 8.00 uur bel ik direct de huisarts, want ik hoop dat hier echt iets aan te doen is.
Ik vermoed nu, achter af, dat mijn BH bandje dubbel heeft gezeten en hierdoor enorm gaan "doordrukken" is op mijn spier. Zo erg, dat de spier nu beschadigd is.
Wie o wie, heeft voor mij tips om de pijn te verzachten?
En die BH? die is direct de afvalbak in gegaan. Ik blijf wel bij het duurdere soort.