Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kally schreef:Toch bloedprikken, vit D en ijzer.....zijn denk ik het belangrijkst kwa vermoeidheid....en de rest natuurlijk kwa ontstekingen of een virus!
Magnesium is goed voor je spieren en kan je goed helpen voor vermoeid of stijf gevoel...
Pandora2 schreef:Ik herken een paar symptomen die je noemt heel erg goed...helaasAlleen is het bij mij vorige winter na een ( vermeende ) griep '' blijven hangen '' zeg maar. Extreem vermoeid en pijn in mijn benen ( links erger als rechts ), net of ik loop elke dag een marathon, tintelend/koud gevoel in mijn linkervoet en vaak last van de klieren in mijn keel.
Wat ik al gehad heb:HA bloedonderzoek, alles ok. Gevraagd om op Lyme te testen:positief op Lyme. Bezoek aan de neuroloog, nogmaals veel uitgebreider bloedonderzoek + hersenscan. Conclusie:geen Lyme. Was vals-positief door het Epstein-Barr virus...scan ok, symptomen kunnen komen door opstoot van klierkoorts. Bezoek aan de cardio, man is tevens endocrinoloog. Deze is ook van mening dat de symptomen vermoedelijk komen van opstoot Epstein-Barr. Heb een voedingssupplement voor topsporters gekregenen beginnen met een klein revalidatieprogramma...ben benieuwd
![]()
Ik neem ook extra vit D sinds een paar weken en magnesium.
En volgende week plan ik een bezoek aan de osteo en wil graag hydromassage gaan doen.
Moet ook nodig van HA veranderen...deze tast echt compleet in het duister heb ik de indrukHeb zelf mijn bloeduitslag gezien omdat ik het moest meenemen naar de neuroloog, van vitaminegehaltes is er trouwens enkel op vit D getest...
Sorry voor het lange tekstje... ik lees hier dus graag mee !
Gillbo schreef:Elke dag 30 minuten een stevige wandeling maken, goed doorstappen, geen muziek aan en telefoon in de tas laten
Doordat het eerder donker wordt reageert je lichaam daarop, door het wandelen maak je je hoofd wat meer leeg en krijg je meer energie.
Het werkt echt