Al sinds 2003 loop ik geregeld voor vage klachten bij de dokter, de hoofd oorzaak is vreselijk pijn in vooral de onderrug en heupen/bekken.
In de loop der jaren zijn hier nog best wat klachten bij gekomen, zoals vaak pijnlijke dikke vingers, elle bogen, enkels enz.
Ik ben veel te zwaar en ik krijg t er niet af, zelf s niet met diëtiste en 3 a 4 keer per week sporten, dit maakt het lichamelijk natuurlijk ook niet makkelijker.
Ik ben gauw moe en krijg mijn dag niet goed ingevuld als ik veel dingen moet doen, begin smorgens met goede moed en kan de hele wereld aan maar naarmate de dag vordert wordt het minder.
Ik ben dan moe, kan me niet goed concentreren, kort lontje en ben compleet futloos.
Het is dan net alsof ik een marathon heb gelopen en niet herstel.
Nu heb ik al verschillende keren slijmbeursontstekingen en zo afgelopen week ook en vorige week uit het niks een behoorlijk dikke ontstoken grote teen.
Ik kon wel aandelen hebben bij ibuprofen zoveel heb ik nodig en de dokter vind het allemaal wel prima.
Afgelopen dagen heb ik dagen ertussen dat ik 2400mg op heb en gewoon koppijn heb en duizelig ben, maar eindelijk de pijn een beetje baas ben.
In het bloed zijn al vanaf 2003 een te hoge bezinking te vinden en de laatste jaren een hoge ana+ maar dit zegt niks volgens mijn dokter, hebben wel meer mensen.
Ook reumatologen weten het niet en zien het nu als een aanloop naar iets waar nu nog geen echte diagnose voor te stellen is

Ik loop bij het UWV inmiddels na al jaren ziek te zijn geweest en nu is het bedrijf waarvoor ik werkte dicht.
Ik moet re-integreren en dus zoeken naar ander werk maar zit bij uwv in de zw.
Ik moet mijn eerste gesprek daar nog hebben, maar goed zij zullen gaan vragen wat ik heb, maar goed ik heb vanalles maar het beestje heeft geen naam dus hoe serieus gaan ze me nemen.
Mijn paardrijden heb ik jaren geleden al op moeten geven, maar ook een avond stappen is niet vanzelf sprekend.
Het beïnvloed mijn hele leven en doen en laten.
Ik ben blij als ik thuis het huis gepoetst krijg en de dagelijkse dingen, effe bij paardje ben geweest.
Anderzijds wil mijn lijf vaak rusten maar ik moet nog zoveel.
Daarbij zou ik graag weer aan het werk willen, mijn eigen geld verdienen en me weer een beetje volwaardig en voldaan voelen.
Is een beetje een lang verhaal geworden, maar kom net weer van de dokter af en moest het even kwijt.
Misschien dat iemand het herkend of een goed adres voor het e.a. heeft.