Ik snap de helft van de overtredingen niet, maar vind het wel een heel vermakelijke sport om naar te kijken

Wie kijkt het nog meer? T/m 31 oktober elke dag vanaf 17:30 op RTL 7.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel zo makkelijk. _Summerly_ schreef:Ik volg het op de voet; als ik thuis ben staat standaard de livestream aan.Gisteravond heb ik jankend van teleurstelling en frustratie op de bank gezeten na RSA-JPN, maar vandaag heb ik gelukkig kunnen genieten van enkele mooie matches.
Volg je het vaker?
Ik kan oprecht heel teleurgesteld zijn als we niet winnen, maar vaak word je zo meegezogen in de feeststemming van de supporters van het winnende team dat je onmogelijk chagrijnig kunt blijven.
All Blacks hebben wel echt een mooie tweede helft gespeeld vandaag. 
Maar fair play, Japan toonde ontzettend veel lef en bleef ook onder die druk sterk spelen. Met zo'n gat in de verdediging van de Boks was die laatste try ook volledig verdiend.
Eulogy schreef:M'n vriend wil per se dat ik de regels leer zodat ik het ook kan kijken en heeft me van de week dus van alles laten lezen maar... ik snap er nog steeds bar weinig van![]()
Ik moet zaterdag helaas wel mee naar de pub om te kijken
Haha, je moet gewoon een paar wedstrijden kijken, dat is veel logischer dan het lezen van de regels.
Ik kijk echt 10 keer liever voetbal.
Misschien vind ik het dan toch nog interessant.
Zelfs EK's en WK's kijk ik niet. 
Connie schreef:Via welke livestream kijken jullie? Mijn geluid loopt niet gelijk met het beeld.