Rugby World Cup 2015

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Connie

Rugby World Cup 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 19:51

Het is al een paar dagen geleden begonnen, maar wil toch nog even een topic openen: het WK Rugby.

Ik snap de helft van de overtredingen niet, maar vind het wel een heel vermakelijke sport om naar te kijken :+

Wie kijkt het nog meer? T/m 31 oktober elke dag vanaf 17:30 op RTL 7.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:55

Ik volg het op de voet; als ik thuis ben staat standaard de livestream aan. :j Gisteravond heb ik jankend van teleurstelling en frustratie op de bank gezeten na RSA-JPN, maar vandaag heb ik gelukkig kunnen genieten van enkele mooie matches.

Volg je het vaker?

Nagini

Re: Rugby World Cup 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:59

Ik snap het ook niet helemaal maar juig voor de All blacks.. mijn vriend is zelf een kiwi, dus het is moeilijk om niet aangestoken worden door de sfeer.

Was even spannend vandaag maar gelukkig hebben ze het goedgemaakt. :D

Hier in UK is het op tv. :D Wel zo makkelijk.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 20:20

_Summerly_ schreef:
Ik volg het op de voet; als ik thuis ben staat standaard de livestream aan. :j Gisteravond heb ik jankend van teleurstelling en frustratie op de bank gezeten na RSA-JPN, maar vandaag heb ik gelukkig kunnen genieten van enkele mooie matches.

Volg je het vaker?

Ik vond die wedstrijd van gister hartstikke mooi om te volgen! Totaal onverwacht, maar zo'n spannend einde.
Eigenlijk kijk ik het verder nooit, maar als het toevallig in de pub opstaat als ik er ben kijk ik het wel met bewondering.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 00:30

Nagini: De sfeer in de stadions, in de pubs etc. draagt er mijns inziens ook toe bij dat het zo'n mooie sport is. :j Ik kan oprecht heel teleurgesteld zijn als we niet winnen, maar vaak word je zo meegezogen in de feeststemming van de supporters van het winnende team dat je onmogelijk chagrijnig kunt blijven. :)) All Blacks hebben wel echt een mooie tweede helft gespeeld vandaag. :j

Connie: Als ik geen diehard SARU-supporter was, was ik waarschijnlijk ook een stuk laconieker geweest. :)) Maar fair play, Japan toonde ontzettend veel lef en bleef ook onder die druk sterk spelen. Met zo'n gat in de verdediging van de Boks was die laatste try ook volledig verdiend.
Gelukkig heeft Wales vandaag een hoop goedgemaakt. *\o/*

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 15:16

Via welke livestream kijken jullie? Mijn geluid loopt niet gelijk met het beeld.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:25

M'n vriend wil per se dat ik de regels leer zodat ik het ook kan kijken en heeft me van de week dus van alles laten lezen maar... ik snap er nog steeds bar weinig van :')

Ik moet zaterdag helaas wel mee naar de pub om te kijken :+

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 15:27

Eulogy schreef:
M'n vriend wil per se dat ik de regels leer zodat ik het ook kan kijken en heeft me van de week dus van alles laten lezen maar... ik snap er nog steeds bar weinig van :')

Ik moet zaterdag helaas wel mee naar de pub om te kijken :+

Helaas? :+ Haha, je moet gewoon een paar wedstrijden kijken, dat is veel logischer dan het lezen van de regels.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:31

Ja maar ik kan m'n aandacht er niet langer dan 5 minuten bij houden, zeker niet als ik het ergens anders dan thuis kijk want dan raak ik aan de praat met mensen :+ Ik kijk echt 10 keer liever voetbal.

Maar goed, m'n vriend is Welsh en we wonen in Engeland dus Wales - Engeland mogen we blijkbaar echt niet missen, ik ga dan wel mee :)) Misschien vind ik het dan toch nog interessant.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 22:49

Voetbal blijf ik een sport voor diva's vinden. :') Zelfs EK's en WK's kijk ik niet. :=

Connie schreef:
Via welke livestream kijken jullie? Mijn geluid loopt niet gelijk met het beeld.

Ik gebruik verschillende, want ze doen het niet altijd. Van de week heb ik Channel 4 gekeken via Cricfree, dat is vaak de beste optie. Als ik een match per se wil zien (i.e. Zuid Afrika), kijk ik bij m'n ouders; RTL 7 heeft vanaf 1730u non-stop rugby.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 23:00

Wat een wedstrijd was dit zeg! 80 minuten lang op het puntje van m'n stoel gezeten :wow:

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 23:18

Jaaaaaa, én gewonnen in Twickers. *\o/*

Hier past maar één liedje:

Maar wat een blessureleed bij Wales. :\

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 00:00

Nou! Die schop tegen dat hoofd joh.. #)

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 00:28

Vriendlief zat bij diok en jong oranje. Dus volgen zal ik het :')
Ik vind het altijd best vermakelijk en ik zit er altijd wel in op een gegeven moment dus kijken doe ik zeker wel