De 30 dagen challenge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

De 30 dagen challenge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 19:10

Ik ben momenteel bezig met de '30 dagen slank door de plank' challenge.

Afbeelding
Plankchallenge

Ik zit nu op dag 14 en het gaat me goed af. Ik houd me er aan en tot nu toe houd ik het vol. :Y) Tot nu toe...

Wanneer ik deze over 16 dagen goed heb afgerond ga ik beginnen met het touwtjespringchallenge.

Afbeelding
Touwtjespringen

En als ik die ook heb afgerond, dan wil ik over gaan naar de volledige bodychallenge. Ik heb dat laatste al 4 keer geprobeerd, maar ik heb al 4 keer keihard gefaald wegens gebrek aan conditie en vooral punctualiteit en striktheid.

Afbeelding
Bodychallenge

Wie volgt er een challenge. Wie haakt er aan bij de plankchallenge? Wie doet er met me mee met het touwtjespringen op 1 oktober. En wie durft het aan om de bodychallenge te starten?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:11

Ik volg!
Was begonnen met de plankchallenge, maar een paar keer vergeten toen ik een drukke dag had, maar probeer 'm nu weer op te pakken. :D

Die touwtjesspringchallenge wil ik ook meedoen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 19:14

Mandarijn schreef:
Ik volg!
Was begonnen met de plankchallenge, maar een paar keer vergeten toen ik een drukke dag had, maar probeer 'm nu weer op te pakken. :D

Die touwtjesspringchallenge wil ik ook meedoen.

Ja, ik denk elke keer: Ooooh ik wil niet. Maar toch, als ik naar bed ga, doe ik hem. Is maar 1.5 minuut nu. Iedereen heeft die tijd wel over op een dag. Soms heb ik hem ook s'ochtends gedaan toen ik net uit bed was. Slaapdronken op de ellebogen. Maar het is echt een mentale kwestie merk ik. Gewoon doen!

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:16

Het is tegenwoordig echt een hipe al die challenges. Hier nog 1:

Afbeelding

Tinkertje89

Re: De 30 dagen challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:21

Ik doe de plank challange ook, maar vind de anderhalf minuut toch nog flink lastig, zie al op tegen de 2 minuten...

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:26

De plank doe ik ook, gaat prima
Die full body is wel veel zeker voor degenen die verder niet zoveel aan sport doen.
Ik zou dan eerder de 7 minutes workout app downloaden. Die is prima te doen.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:42

dit ga ik ook proberen, helpt het ook of is het gewoon voor de fun?
Sportschool of hardlopen probeer ik ook altijd maar ivm school hou ik dat nooit vol al moet in zeggen dat het me in de vakanties best goed afgaat.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 19:44

marjotje82 schreef:
De plank doe ik ook, gaat prima
Die full body is wel veel zeker voor degenen die verder niet zoveel aan sport doen.
Ik zou dan eerder de 7 minutes workout app downloaden. Die is prima te doen.

Mijn telefoongeheugen is vol dus moest apps verwijderen om deze te installeren. En ook die heb ik geprobeerd maar keihard gefaald :') Meteen weer verwijderd
MiniMaxi schreef:
Het is tegenwoordig echt een hipe al die challenges.

Hype of niet. Deze luie tante moet echt meer bewegen dus dan maar zo. :Y)

sauffi schreef:
dit ga ik ook proberen, helpt het ook of is het gewoon voor de fun?
Sportschool of hardlopen probeer ik ook altijd maar ivm school hou ik dat nooit vol al moet in zeggen dat het me in de vakanties best goed afgaat.

Ik merk het wel aan mijn schouders. En ik merk dat ik het langer vol kan houden. Nu is 1 minuut echt een eitje. Maar wb mijn buik daar durf ik nog niet veel over te zeggen.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:47

Ik ga mee doen!
Net even die stok achter de deur dat ik het niet vergeet.
Ben namelijk al vaker begonnen maar nog nooit een afgemaakt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:50

Oeh nice! Net een topic voor mij. :D

Ik ben nu bezig met de 30 day plank én squat challenge. Moet zeggen dat ik de plank challenge wel erg makkelijk vind dus tot dag 3 in één dag gedaan, vanaf nu houd ik me er braaf aan. Morgen dag 5. :+

Squatten daarentegen vind ik wel echt al een stuk zwaarder! Zit nu op de 55 squats in 2 dagen. :oo

De 7 min workout app heb ik ook gedownload, die bevalt dus? Dan ga ik die morgen doen. :D

Ben alles weer aan het omgooien, wil ook weer gezonder gaan eten etc. etc. Wil gewoon weer lekker in mijn vel zitten haha. Dus ik doe de challenges elke dag, en de rest van de dagen wil ik afwisselen met hardlopen, trainingen, en 7 min workout. Touwtje spring challenge is ook een hele goede! Wilde daar ook graag mee beginnen, dus wellicht hierna. :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:52

Ab challenge nooit afgemaakt omdat ik dan 1 dag vergat, dan nog 1 etc...
1 oktober wil ik wel graag mee doen met de jumprope challenge.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 19:53

Alleen nog op zoek naar een springtouw. Ik had een luxe, met teller enzo, maar heb hem weggegooid omdat ik hem toch nooit gebruikte := Nu echt spijt van.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:55

De challenges lijken me eigenlijk niet zo heel zwaar en ook niet hele veel tijd te kosten. Ik denk dat ik ze allemaal tegelijk ga doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:56

Eenitra, ik heb er een can de action! Volgens mij ook nog best 'luxe'. Heb hem nog niet uitgepakt maar dat komt nog wel. :+

Bloodymary, ik vind de squat challenge die ik doe anders nog best heftig. :')

SsSimonee

eenitraM schreef:
Alleen nog op zoek naar een springtouw. Ik had een luxe, met teller enzo, maar heb hem weggegooid omdat ik hem toch nooit gebruikte := Nu echt spijt van.

Action heeft een hele fijne met teller :D

Irisx

Ik ben ook bezig met planken, maar niet via een schema ofzo. Soms doe ik het twee keer op een dag en heb geen vast tijdstip ofzo. Merk wel dat ik het veel makkelijker volhoud

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:58

Ah nais! Ik ga vandaag beginnen!

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:03

Ik heb ooit die bekende AB challenge gedaan, bij gebrek aan nieuwe interessante challenge's deze 3x opnieuw gedaan. :') ik ga beginnen met de rope challenge en op de eerste rustdag (als mijn bovenarm spier dan niet mijn stijf is :') ) beginnen met de plank challenge!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:05

Ik wilde meedoen maar is misgelopen. Heb vanochtend 50 seconden gedaan, dus zit volgens het schema ergens tussen dag 7 en 8. Denk dat ik er gewoon iedere dag 10 seconden bij doe. :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 20:06

Ooooeeh, action dus! ^^ Super.

Het lijkt allemaal makkelijk, maar voor mij geldt, dat wanneer het zwaarder wordt, ik afhaak. Ik moet echt gewoon langzaam opbouwen anders keer ik het de rug toe. Combinatie squat/plank zie ik nog niet zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:07

SsSImone, volgens mij heb ik die. :D

Planken is indd vrij makkelijk, maar houd me maar netjes aan het schema gezien ik de squats al intensief genoeg vind. Samen met andere sport dingen lijkt me dit wel een prima begin. :')

Ben benieuwd of je nou echt verschil merkt!

EenitraM, same here. Had vandaag een work out gedaan, maar 12 minuten, maar pfoe. Dat was nog best lastig!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 20:08

Deetjeeuh schreef:
SsSImone, volgens mij heb ik die. :D

Planken is indd vrij makkelijk, maar houd me maar netjes aan het schema gezien ik de squats al intensief genoeg vind. Samen met andere sport dingen lijkt me dit wel een prima begin. :')

Ben benieuwd of je nou echt verschil merkt!

EenitraM, same here. Had vandaag een work out gedaan, maar 12 minuten, maar pfoe. Dat was nog best lastig!

12 minuten is een eitje. 12 minuten of meer, elke dag, dát is pittig. Niet alleen lichamelijk maar je moet het ook gewoon écht doen. :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:10

Ik ben blij als ik bij de 50 seconden ben. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:10

Voor jou is 12 minuten misschien een eitje, maar deze workout was voor mij geen eitje. (Lichamelijk dan he) :+ Nu is mijn conditie ook wel zwaar bagger, echt verschrikkelijk. Maar daarentegen heb ik wél de motivatie om élke dag wat aan sporten te doen. ;)

Annash, niet 12 minuten planken hoor. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-15 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:11

Ik ga ook vandaag beginnen!
Of ik het volhoud is een 2e....
Die touwtjespringchallenge ga ik erna doen/ als ik de plankchallenge niet vol houd. :P
Zijn er eigenlijk al mensen die deze hebben afgerond? Ik ben wel benieuwd of het werkt. :D