Het leek mij leuk om over deze app een topic te openen.
De app heeft verschillende doelen. Namelijk: aankomen, afvallen of huidige gewicht behouden. Op deze app kun je elke dag invullen wat je gegeten, gedronken hebt en of je ook gesport hebt. Overigens kun ook invoeren hoeveel je bewogen hebt. Soms geeft hij bij eten aan wat weinig vet bevat of juist heel veel. En hij geeft ook doelen aan. Voor android en Apple te downloaden. Let op: voor android moet je intoetsen, Calorie Counter & Diet Tracker. Je kunt ook bekijken hoeveel voedingstoffen het eten bevatten en hoeveel. Ze hebben ook een website, www.myfitnesspal.com
Ik gebruik het nu sinds drie dagen en mijn doel is om het huidige gewicht te behouden. Ik merk dat ik nooit toe kom aan de calorieën. Ook zie ik dat ik weinig vitaminen binnen krijg, wat ik best wel stom vind. Ik heb nu dus ook als doel om meer fruit te gaan eten en dingen die meer vitaminen bevatten. Ik eet veel chocolade pasta, ik ben er verslaafd aan. Altijd als ik dat invoer komt er sowieso iets slechts te staan. Dus eigenlijk moet ik er gewoon mee kappen.

Er zit vast meer in deze app dan wat ik tot nu toe ontdekt heb.
Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen, elkaar tips te geven enzovoort.