Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gewoon_Sam schreef:Is er een reden waarom je weinig groente/ fruit eet? Vind je het niet lekker of kost het koken teveel tijd?
mindful schreef:ken je deze manier van gezond eten?
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... 7793,d.d2s
hier zijn al zeer veel mensen gewicht door kwijt geraakt.
Je vindt alles in de supermarkt, het kan met vet bereidt worden, is snel klaar en gezond
IsaCalixa schreef:Haha, als er 1 ding is wat ik echt niet leuk vind, is het fietsenMaar ja, ik begrijp het wel idd
Fietsen is wel gezond. Misschien eens kijken of er leuke routes zijn.. route naar school is natuurlijk heel saai en elke dag hetzelfde
MissDD schreef:Ik worstel zelf ook erg met mijn gewicht, ben al veel kwijt maar zit nu vast. Wat mij helpt, zelfs nu het even niet zo goed lukt is het doel wat ik voor ogen heb, blijven zien.
Dus bij elke keer dat ik iets wil waarvan ik weet dat het niet goed voor me is, bedenk ik me het volgende,
Wil ik dit korte momentje opofferen voor een kort momentje met een fijn vol gevoel, of wil over een tijdje ik 's ochtends opstaan, in de spiegel kijken en denken, goodmorning sunshine wat gaan we vandaag weer eens ondernemen? Oftewel me continu fijn voelen.
Als je doel groter is dan je korte geluksmomentjes, dan kan het je helpen om de juiste keuzes te maken.
Gaat het dan vanaf nu helemaal goed, nope, maar zolang het vaker goed gaat dan mis, dan val je af!
Zit iets je tegen, zoals je spier met het hardlopen, zoek dan een alternatief. Er zijn meerdere wegen naar een gezond gewicht. Heb vertrouwen en zet em op!
Emmaa_ schreef:mindful schreef:ken je deze manier van gezond eten?
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... 7793,d.d2s
hier zijn al zeer veel mensen gewicht door kwijt geraakt.
Je vindt alles in de supermarkt, het kan met vet bereidt worden, is snel klaar en gezond
Zo te lezen is dit allemaal vega en zo min mogelijk bewerkt. Dat is erg lastig als je thuis woont en je moet rekening houden met ander mensen. Daarbuiten is het heel moeilijk om je voedingspatroon zo radicaal om te gooien als je daar niet aan gewend bent. Ik zou het persoonlijk niet aanraden. 10 kilo is goed te overbruggen, maar met het radicaal omgooien van je patroon is het erg makkelijk om terug te vallen als je een mindere dag hebt, en dan ben je binnen no time ook weer terug bij af.