Altijd wallen onder ogen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Altijd wallen onder ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:53

Helaas...

Het zijn geen blauwe wallen of wallen die wegtrekken gedurende de dag. Ik kan uitgeslapen of moe zijn, ze zitten er altijd.

Het is meer alsof er 2 groeven van de binnenkant van mijn oog omlaag lopen. Ik heb koude lepeltjes geprobeerd, ik heb concealer geprobeerd en nog krijg ik ze niet weg.

Ik vind mezelf oprecht minder mooi door deze 'flaw'. Als ik ze met mijn vingers wegtrek zie ik er namelijk uit als een leuke meid, vind ik zelf, maar mede omdat ik hele lichte wenkbrauwen heb valt het nog meer op en lijk ik permanent verveeld en moe. Dit belemmert mij in mijn dagelijks leven en maakt ook dat ik niet zonder make up de deur uit durf.

Eigenlijk wil ik er van af zonder er makeup over te hoeven smeren (wat dus ook eigenlijk niet werkt).

Wie kent mijn probleem, wie kent de oplossing?

Kelly_J

Re: Altijd wallen onder ogen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 23:03

Fillers zijn de oplossing. Maar weet niet of je daar op zit te wachten... en om ze minder zichtbaar te maken goede concealer gebruiken (die van MAC is bijv. erg dekkend).

Ik heb ze ook. Wij noemen ze traangootjes. Producten tegen wallen helpen niet aangezien het geen wallen zijn.

Kop op meid, er zijn ergere dingen!

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:24

Dit kan ook een te kort aan vocht zijn. Ik heb laatst een blog gelezen over een vrouw die een te kort had aan vocht. Ze zag er ook ouder uit dan dat ze was. Het verschil was echt aanzienlijk. Ze had geen wallen meer onder haar ogen en dat allemaal doordat ze haar dagelijkse behoefte aan water vast hield. Rook je? dat is natuurlijk ook funest voor de huid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:01

Ik rook niet en drink 1,5 liter water op een dag...