Halverwege juli kreeg ik in een nacht flink last van mijn buik, volgende ochtend naar ha gegaan, bloed laten prikken en urine afgegeven. Mijn CRP was wat aan de hoge kant maar verder was het bloed en urine goed. In de loop van de dag werd het erger, 's avonds bij de ha koorts en door gestuurd naar de eerste hulp. Daar is de chirurg langs gekomen en uiteindelijk besloten een echo te maken aangezien ze aan mijn blinde darm dachten en na een nieuwe keer bloed prikken CRP erg verhoogd was. Echo was goed alleen wat opgezette klieren, de volgende dag moest ik terug komen.
De dag daarna weinig buikpijn meer dus mochten het aankijken. Alles wel nog misselijk op het moment dat ik iets at. Daarna begon het de goede kant opgegaan ookal heb ik hierna nooit meer honger gehad.
1,5 week begon het weer met buikpijn dus opnieuw naar de huisarts gegaan. Weer bloed en urine gedaan en deze keer ook ontlasting. Alles weer normaal. De reumatoloog wilde mij testen op ziekte van Crohn, dus dat gedaan. De ontstekingswaarde was iets verhoogd maar dit kan ook door medicatie komen (reuma).
Nu heb ik donderdag een bel
afspraak met mijn reumatoloog maar ben benieuwd of iemand dit mee gemaakt heeft of weet wat het eventueel kan zijn?
Dus in het kort: hele erge buikpijn, geen honger, misselijk na eten (yogurth eten gaat wel redelijk goed)
Alvast bedankt voor het lezen