Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Blue_Eyes schreef:Doorslikken is helemaal niet onverantwoord, gynaecologen schrijven het juist vaak voor aan mensen met een hevige menstruatie.
KimD schreef:Ik heb zelfs in het ziekenhuis gelegen vanwege mijn menstruaties en in Heerlen, Maastricht en Eindhoven geweest. Bij alledrie werd doorslikken met pil compleet afgeraden.
Door de problemen uiteindelijk de spiraal gepakt en dat gaat goed. Nog maar 6 dagen vloeien.
PLK schreef:Wat verwacht je van een gyn?
Er zijn ook speciale vrouwenklinieken, waar ook n gyn aan verbonden is. Google voor bij jou in de buurt.
zonnebloem18 schreef:Kan je geen afspraak krijgen met een andere huisarts binnen de praktijk? Doorslikken is dus normaal gesproken met de pil die je eerder slikte geen probleem en nu met de generieke pillen wel?
Een verwijzing afdwingen kan ook, maar als je dat kan vermijden zou ik dat zeker doen. Is overstappen naar een andere huisarts sowieso niet een beter idee als je je niet meer fijn voelt bij deze arts?
_Nelleke_ schreef:Goh zo'n huisarts zou ik niet willen hoor...Als ze je nu al niet wil helpen, hoe bereidwillig is ze dan als er echt stront aan de knikker is?
In jou geval lijkt het me juist heel waardevol om een keer met een gyn te spreken. Ik ben er pas op m'n 26e geweest en toen bleek dat door verkeerde voorlichting m'n endometriose veel erger is geworden dan nodig was geweest. Dus ik zou het juist toejuichen als iemand er heen wil, juist om problemen te voorkomen.
Doorslikken is trouwens helemaal geen probleem, mits de pil er geschikt voor is. De mycrogynon is hier naar mijn weten gewoon een prima pil voor.
KimD schreef:Blue_Eyes schreef:Doorslikken is helemaal niet onverantwoord, gynaecologen schrijven het juist vaak voor aan mensen met een hevige menstruatie.
Ik heb zelfs in het ziekenhuis gelegen vanwege mijn menstruaties en in Heerlen, Maastricht en Eindhoven geweest. Bij alledrie werd doorslikken met pil compleet afgeraden.
Door de problemen uiteindelijk de spiraal gepakt en dat gaat goed. Nog maar 6 dagen vloeien.
Emmaa_ schreef:Je had haar moeten horen toen ik in tranen zat omdat ik een doorverwijzing naar de psychiater nodig had. Ben sindsdien niet meer geweest omdat de manier waarop zij daarmee is omgegaan echt ongelofelijk raar is geweest..