Goed.
Wat het geval is. Ik weet sinds een jaar dat ik problemen heb met mijn eierstok(ken). Ik heb cysten op mijn eierstok(ken) in zo'n extreme mate dat de gynaecoloog vermoed dat het onmogelijk is voor mij ooit kinderen te krijgen. De eitjes zullen namelijk waarschijnlijk nooit mijn baarmoeder kunnen bereiken en zal dit wel lukken, dan is de kans erg groot dat ze op het verkeerde moment aan komen. Mijn eerste reactie was een opluchting gezien ik geen kinderwens is en het zo wel lekker makkelijk is natuurlijk

Nu heb ik sinds zo'n twee weken af en toe extreme pijn aan mijn buik. Van tijd tot tijd word ik koortsig en weet ik niet wat te doen van de pijn richting vooral mijn linkerheup. Ik word misselijk van de pijn en het warm-koud gevoel tot ik bijna moet overgeven. Wanneer ik zo'n "pijnstoot" heb trek ik ook lijkbleek weg. Na een paar uur trekt dit meestal weer bij. Nu heb ik die pijnen al sinds mijn 14e. Dit komt waarschijnlijk door de cysten waar de eitjes zich doorheen proberen te wurmen. Echter maak ik me zorgen om de koorts die ik er bij krijg. Helaas kan ik hier weinig over vinden op het internet en nu vraag ik me dus af: Mocht de uitgang volledig geblokkeerd zijn door de cysten, is het dan mogelijk dat de eitjes "slecht" worden?
Ik weet dat dit een vraag is voor de huisarts, maar zoals ik in het begin aan geef vertrouw ik de doctoren hier niet

Ik hoop dat iemand zijn/haar ervaring wil delen!