Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Valentijn5 schreef:Wat is nou de oplossing om geen last te hebben van je gewicht. Aankomen doe je toch wel maar het gaat zo hard terwijl ik maar de laagste dosis slik. Ik word er gestoord van. Ik zal het wel weer aankaarten bij een pschyater maar daar krijg ik ook geen antwoord waar ik wat mee kan.
Valentijn5 schreef:Daar ben ik me al bewust van dat ik op de calorieën moet letten. Alleen maar water drinken en groente of fruit wordt ik ook niet vrolijker van omdat het afvallen heel moeizaam gaat. Zal het maar meer motiveren hoef ik me ook niet te ergeren en verdwijnen de klachten vanzelf.
Valentijn5 schreef:chevax schreef:Niet toegeven aan het gevoel van willen eten na inname olanzapine. Als je er niet aan toegeeft, gaat de drang ook weer weg na een tijdje. Je lichaam stelt zich daarop in.
Niet eten kan toch niet. Je kan het wel een paar keer negeren maar niet de hele dag.
Valentijn5 schreef:Ik heb ook gehoord van een huisarts dat ik vezels zou kunnen gaan eten. Die zijn ook in een zakje te koop kan je dat bij de apotheek krijgen.
Valentijn5 schreef:Daar ben ik me al bewust van dat ik op de calorieën moet letten. Alleen maar water drinken en groente of fruit wordt ik ook niet vrolijker van omdat het afvallen heel moeizaam gaat. Zal het maar meer motiveren hoef ik me ook niet te ergeren en verdwijnen de klachten vanzelf.
Valentijn5 schreef:Je voelt jezelf soms ontzettend voor l*l staan als je voor dit soort dingen naar een psychiater moet.
Valentijn5 schreef:Je voelt jezelf soms ontzettend voor l*l staan als je voor dit soort dingen naar een psychiater moet.